יום שלישי, 3 בינואר 2012

קופסת ההפתעות

גלוסיבוקס - המיזם האינטרנטי הקוסמטי הבינלאומי, לראשונה בישראל. צילום יחצ

כמה פעמים מצאתן את עצמכן עומדים מול המדפים בפארמים השונים ומתלבטות אם לרכוש למשל קרם פנים מסויים שעולה לא מעט כסף? אין לכן מושג אם הקרם יתאים לסוג העור שלכן, האם תאהבו את המרקם שלו או אולי את הניחוח שלו? לקבל דוגמית של הקרם מהדיילת במקום יכולה להיות משימה בלתי אפשרית בעליל. ואם כבר זכיתן לקבל דוגמית כזו, אז סביר להניח שאתן מקורבות בצורה כלשהי לאותה הדיילת, או שביצעתן רכישה משתלמת מאד (בדרך כלל, יותר לדיילת מאשר לכן...).

אז מעתה אין יותר צורך להתחנחן לדיילת או להוציא סכומים גבוהים על מוצרים, שמאוחר יותר יתגלו כלא מתאימים. הפתרון מגיע בדמות ה"גלוסיבוקס" - מיזם אינטרנטי עולמי, שבימים אלו ממש מושק בישראל על-ידי עו"ד דן מנו, מנכ"ל "גלוסיבוקס" ישראל. מדובר ברעיון המבוסס על צרכנות נבונה המהווה פלטפורמה שיווקית למותגי קוסמטיקה וטואלטיקה: בכל חודש מקבלים הצרכנים קופסת הפתעה המכילה מוצרים טרנדיים בתחום היופי, הטיפוח והקוסמטיקה, תמורת סך של 50 ₪ בלבד בתוספת דמי משלוח בסך 9.5 ₪.

דן מנו- מנכל ושותף - גלוסיבוקס ישראל. צילום- יחצ עו"ד דן מנו

אז איך זה עובד?
אחרי רישום לאתר של "גלוסיבוקס ישראל" ממלאים "פרופיל יופי" אישי, הכולל פרטים כמו למשל סוג העור, סוג השיער, סגנון האיפור המועדף, גוונים אהובים וכיוצ"ב. על-פי אותו פרופיל משתדלים בחברה להרכיב בחברה חבילת מוצרים שיתאימו אישית ללקוחה, אותה היא תקבל אחת לחודש ישירות לתיבת הדואר שלה. החבילה תכלול בדרך כלל 5 מוצרים או יותר (2 מוצרי איפור, מוצר בישום, מוצר טיפוח ומוצר טואלטיקה) – לאו דוקא מוצרים שהינם חדשים בשוק המקומי שלנו, אבל בחברה מתחייבים שכולם איכותיים ומגיעים ממותגים ידועים, יוקרתיים ועממיים כאחד. המוצרים מגיעים בגודל מיוחד ל"נסיעות" (לא דוגמית) ומספיקים לשימוש של לפחות 10 ימים בממוצע. ברוב המקרים, מוצרי האיפור, להבדיל מהמוצרים האחרים בקופסא, יהיו בגודל מלא.

חשוב לציין, שלא ניתן לדעת מראש מה יהיו המוצרים שתכיל קופסת ההפתעה. רק לאחר הפצת הקופסאות, פירוט המוצרים שנשלחו עולה לאתר החברה עם קישור לאתר היצרן הרלוונטי לקבלת פירוט מלא אודות המוצר.

באירוע השקה של המיזם שהתקיים בשבוע שעבר, קיבלתי – כמו בלוגריות אחרות נוספות – את ההזדמנות להתנסות בחוויה לאחר שהוענקה לי על-ידי החברה קופסת גלוסיבוקס של חודש ינואר 2012:

קופסת הגלוסיבוקס מגיעה בתוך אריזת קרטון הרמטית.

DSCF3758 DSCF3760 DSCF3764

המוצרים בקופסה עטופים בנייר קרפ שחור עטוף בסרט ורוד, אליהם מצורפת גלויה שבצידה האחורי מופיעה רשימת המוצרים והמחיר המומלץ שלהם לצרכן (בגודל מלא).

DSCF3765DSCF3767DSCF3769   

הקופסא של חודש ינואר 2012 מכילה את המוצרים הבאים:
הבושם Cloe Love (מיניאטורה- 5 מ"ל), ג'ל ניקוי "דיילי אנרג'ייזר" של קלרינס (מוקטן- 30 מ"ל), דאודורנט "אינביזי מינרל-קאלם" של גרנייה (מוקטן- 50 מ"ל), ליפגלוס מנפח שפתיים של OFRA (גודל מלא), מסקרה "גרו לשיוס פלמפינג" של רבלון (גודל מלא), קוביית שיוף "סיקרט" (גודל מלא- חלק מערכה) ותחליב גוף מבושם "Womanity" של טיירי מוגלר (מוקטן- 30 מ"ל).
סה"כ התמורה הכללית ללא ספק גבוהה בהרבה מסך ה-50 ₪ (דמי המנוי החודשיים).

DSCF3778 גם הכלבה שלי היתה סקרנית לדעת מה בקופסא…

DSCF3795DSCF3802DSCF3781DSCF3783DSCF3790DSCF3791DSCF3806

אחרי שמתנסים במוצרים במשך כמה ימים, ניתן להחליט, ללא לחץ, האם אהבנו את המוצר או לא וגם לספר על כך למנהל המותג דרך אופציית המשוב הנמצאת באתר החברה. חשוב לציין, שמילוי המשוב מאפשר צבירת נקודות, אותן ניתן להמיר בשלב מסויים בקופסא במתנה. בצורה זו, נהנים מהתנסות נוחה במוצר ובמקביל המותגים מקבלים הזדמנות להגיע ישירות אלינו, לעודד אותנו לקנות את המוצרים בגודל מלא בהנחה ולקבל פידבק על חוויית השימוש מהמוצר שלהם. יש כאלו שיראו בכך תחושה של שיתוף פעולה והשתייכות למקבלי ההחלטות העומדים מאחורי המוצרים. כך או כך, את המנוי לשירות ניתן לבטל בכל זמן וללא התחייבות כלשהי.

עוד נקודה ראויה לציון: הקופסאות נארזות בחיפה, בבית האריזה של "עמותת שווים" – עמותה המעסיקה פגועי נפש, כך שבאופן מסויים ניתן לראות בחלק מסך דמי המנוי קודש למטרה נעלה.

הקופסאות מיוצרות בסין על-ידי גלוסיבוקס העולמית ועל-פי מודל סטנדרטי, כשמידי פעם מובטח לנו טוויסט מעניין. למשל, בפברואר הקרוב תהיה הקופסא מוקדשת ליום האהבה (ולנטיין דיי) והיא תגיע בצבע ורוד פוקסיה לוהט כשהמוצרים בתוכה יתחברו, כמובן, לאותו רעיון.

אחרי הצלחה מסחררת של המיזם במדינות שונות בעולם, יהיה מעניין לגלות האם גם הצרכניות הישראליות בעניין. מה דעתכן?

10 תגובות:

  1. נראה ממכר...האם אפשר לאחר תקופה להפסיק את ההתקשרות?
    לדעתי הכי חשוב בכל העניין הזה הוא משוב טוב של הנסייניות!
    אשמח להצטרף!

    השבמחק
  2. איך מצטרפים? גם אני רוצה

    השבמחק
  3. נרשמתי, אבל עכשיו אני מתחרטת. יש מוצרים בקופסא ששייכים לחברות שעורכות ניסויים בבע"ח (גרנייה) או משתמשות בחומרים שנוסו על בע"ח, או משתמשות במוצרים של תעשיית הפרווה (עפרה - במברשות).
    חבל.

    השבמחק
  4. אפשר להפסיק את ההתקשרות גם אחרי חודש.
    http://beauty.glossybox.co.il/

    אפרת, את יכולה פשוט להפסיק את המנוי.

    השבמחק
  5. ושכחתי...
    גם אני נרשמתי ומחכה. מוצרי החודש נראים לי אחלה ולגמרי משתלמים.

    השבמחק
  6. יאללה ששלי תגיע!! (-:

    השבמחק
  7. מהמם! בקרוב אצלי.. :)

    השבמחק
  8. LOL צריך לעשות גם גלוסיבוקס לכלבים, כפי שאפשר לראות גם הם מגלים התעניינות במיזם!

    השבמחק
  9. אנונימית, צחית ואפרת היקרות, את ההרשמה לשירות (כמו גם את ביטולו) ניתן לעשות בקלות דרך האתר של החברה: http://beauty.glossybox.co.il/
    ישראלה, אחרי שהכלבה שלי התחילה לקבל דיקור סיני, אני לא אתפלא אם היא תדרוש מעכשיו גם מסיכת פנים טובה רק בשביל עצמה... :)

    השבמחק
  10. אפרת, לתשומת לבך - OFRA החליפה כבר מזמן את ליין המברשות ההוא ולא מחזיקה בהם יותר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails