יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

CLINIQUE משיקה גוונים חדשים בסדרת Almost Lipstick

almost lipstick

בינואר הקרוב תשיק קליניק 7 גוונים חדשים בליין השפתונים המפורסם שלה - Almost Lipstick. הגוונים החדשים נוצרו בהשראת הגוון Black Honey, שהפך לגמרי לקאלט, מאז שהושק לראשונה ב-1971 כגלוס, ומאוחר יותר – ב-1989 כשפתון. כזכור, מוקדם יותר השנה יצאה קולקציה שלמה בהשראת הגוון האלמותי, שכללה מוצרים לעיניים, לשפתיים וללחיים בגוונים סגולים ואדמדמים.

בין הגוונים החדשים שיושקו בקולקציה החדשה בחודש הבא, ניתן יהיה למצוא גווני ניוד טבעיים, ורודים ואדומים, שיישאו את השמות הבאים: Tender Honey, Luscious Honey, Spicy Honey, Shy Honey, Flirty Honey, Lovely Honey ו- Chic Honey. למרות שהגוונים נראים כהים מאד, על השפתיים הם מתקבלים שקופים יחסית, זאת אומרת מוסיפים רמז של צבע לשפתיים.

סדרת השפתונים Almost Lipstick מושלמת לימי החורף הקרים. השפתונים מחליקים על השפתיים כמו באלם ולא מייבשים אותן. אני רק מקווה שהסדרה החדשה תגיע אלינו (אם בכלל) עוד לפני סוף החורף שלנו...

3 תגובות:

  1. אני סקרנית נורא לנסות, הם נראים טעימים :)

    השבמחק
  2. רונית דוגו-ארביב31 בדצמבר 2011 בשעה 11:55

    אין עליך!עדכון משמח ביותר בשבילי,אני מכורה כבר שנים ,ואין שחקנית שאני מאפרת ולא נופלת
    גם.מתאים במיוחד גם לכלות שלא נוהגות להתאפר ובאמת רוצות מראה טבעי(כך איפרתי את
    מאיה כלתו של ליאור אשכנזי)
    תודה על העדכונים בזכותך אני בעניינים!

    השבמחק
  3. רונית יקירתי, אני יודעת כבר מזמן על החולשה שלך לשפתון הזה ותאמיני לי, שחשבתי רק עליך כשכתבתי את הפוסט הזה וגם את הקודם:
    http://thebeautynews.blogspot.com/2011/06/clinique-new-black-2011.html
    מתגעגעת... :)
    נשיקות!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails