יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

לא סתאם בלונדינית

jessicastam1509016

אחרי שמועות רבות, זה סוף-סוף קורה: ג'סיקה סתאם, אחת מהדוגמניות המבוקשות ביותר בעולם, מצטרפת בימים אלו לנבחרת שגרירות היופי של מותג האיפור והקוסמטיקה "קאבר גירל". סתאם מצטרפת בכך לשורה ארוכה של יפות אחרות, ביניהן סופיה ורגארה, דניה רמירז, הזמרת ריהאנה וטיילור סוויפט.
סתאם תשמש כפנים של קמפיין הפרסום לקו  השפתונים החדש שמשיק המותג, פרי יצירתה של המאפרת הראשית של המותג – פאט מקגראת' האגדית. ליין השפתונים, שמכונה Runway Shads Lip Perfection, כולל 16 גוונים הורסים ואופנתיים, אותם בחרה מקגראת' בעצמה, הישר ממסלולי האופנה הנחשבים בעולם.

20111114_jessica_stamcovergirl_600w
סתאם בת ה-25, הינה דוגמנית ממוצא קנדית, בעלת פני בובה. היא גדלה בחווה המשפחתית לצד ששת אחיה. תוכניתה המקורית היתה לסיים את לימודיה בביה"ס התיכון ולהמשיך אחר-כך ללימודי רפואת שיניים – תוכנית, שכידוע השתבשה, לאחר ש"צייד" של סוכנות דוגמניות בינלאומית גילה אותה כשבילתה בפארק שעשועים מקומי. אגב, בתור מי שנכללה בשנת 2007 ברשימת 15 הדוגמניות המרוויחות ביותר של המגזין "פורבס", בנוסף, האתר MODELS.COM דירג אותה רביעית ברשימת חמישים הדוגמניות המובילות בעולם כולו. נראה אם כך, שהעדפת הדוגמנות על רפואת השיניים הייתה משתלמת יותר, בדיעבד.
מלבד שערים, עשתה סטאם גם קמפיינים נחשבים בתחום היופי, ביניהם ניתן למנות מראות איפור לבית דיור, בושם לדונה קארן, בושם לארמאני, בושם לנינה ריצ'י,  מראה איפור לאנה סוי ועוד.

למרות שקו השפתונים יעלה על המדפים רק במהלך ינואר 2012, הרי שבחברה בחרו כבר כעת לחשוף אותנו לתמונות מתוך הקמפיין בכיכובה של סתאם היפה, הכולל שלושה לוקים שונים לחלוטין אחד מהשני, מה שבא להדגיש את הוורסטיליות של הליין, החל ממראה עדין ויומיומי ועד מראה ערב בעל גוונים עזים – ממש כמו על מסלולי האופנה. אגב, על-מנת להעצים את התחושה של עולם האופנה, מלוות מודעות הפרסום גם בתמונות "מאחורי הקלעים", בהן נראית מקגראת' מאפרת את סתאם.

071811_348794742110718091553מקגארת' וסתאם בצילום "מאחורי הקלעים" לקמפיין 

מלבד העובדה שג'סיקה נראית כה מושלמת בתמונות המלוות את הקמפיין (בא לי למות רק מלהתבונן בעצמות הלחיים המושלמות שלה, בקו הלסת המפואר, בגבות המשורטטות), הייתי שמחה גם להוסיף כמה מהשפתונים המהממים הללו לתיק האיפור שלי, חבל רק שבשביל זה אצטרך לטוס לחו"ל..

*הפוסט נכתב במקור עבור האתר Bbeauty

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails