יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

רשת אפריל מציגה: מראה סתיו/חורף 2011 של SMASHBOX

SMASHBOX מקבלת את בוא החורף עם קולקציית איפור חדשה המלווה במראה חורף עמוק ומלא צבע עשיר. החורף הנוכחי יהיה חורף של צבעי יין, פירות יער, ברונזה ואדמה במרקם מט קטיפתי ומלטף.

esti b

אמני האיפור של SMASHBOX יצרו את המוצרים והגוונים בהשראת שערי המגזינים שהם מאפרים מדי עונה באולפני סמאשבוקס בלוס אנג'לס ועליהם מככבות שחקניות ודוגמניות בינלאומיות. קולקציית האיפור החדשה מכילה מוצרים מתקדמים עם מרכיבי טיפוח לשמירה על העור בעונה הקרה:

מוצרי מראה חורף 2012

פנים:
כהכנה לאיפור, להחלקת העור ולקבלת מראה מושלם יש להשתמש ב- Photo finish foundation primer, המכיל סופחי שומן ומפזרי אור ומאריך את חיי האיפור.
עור הפנים מקבל כיסוי מושלם וטבעי בעזרת שכבה עדינה של מייקאפ מהדור החדש: HD. היתרון טמון במראה טבעי גם בקלוז-אפ ובמרקם מעודן במיוחד. נניח את המייקאפ בעזרת מברשת ייעודית שטוחה שמאפשרת להגיע גם לאזורים המוצללים בפנים.
High definition healthy fx foundation – מייקאפ מועשר בתמציות צמחיות ובנגזרות תירס המעניקות אנרגיה לעור במהלך היום (170 ₪).
Halo hydrating perfecting powder – פודרת אנטי אייג'ינג עם מינרלים טבעיים וחומצות אמינו מוסיפה מגע של זוהר וגימור מושלם לעור (295 ₪).

עיניים:
לפני הנחת הצלליות מומלץ למשוח על העפעפיים פריימר ייעודי שמשמש כמגנט לצלליות ומקבע את הצבע. מעל הפריימר נניח שלישיית צלליות טריו (140 ₪), בגווני חום אדמדם ושזיף מעושן, במרקם מט עשיר.
אייליינר אבקתי (95 ₪) - Soft effects powder eye liner, מוסיף תיחום מעושן על קו העפעף התחתון והעליון למבט מצועף.
נסיים את מראה העיניים בשתי שכבות של מסקרה שחורה מעבה (95 ₪)- Hyperlash.

שפתיים:
להשלמת המראה ניתן להשתמש בגימור מט או מבריק:
שפתון מט בגוון עמוק של פירות יער יונח על השפתיים בעזרת מכחול לדיוק מירבי.
למעדיפות מראה זוהר ומבריק שנשאר לאורך זמן ניתן לגוון עם Limitless long wear gloss ליפ גלוס עמיד ל-6 שעות בקשת גווני העונה (95 ₪).

את המוצרים המרכיבים את הקולקציה ניתן להשיג בלעדית בסניפי רשת "אפריל" ברחבי הארץ.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails