יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

האם אתם ברשימה? אני כן!

ולא רק שאני ברשימה, מסתבר שאני מס' 1312 ותיכף תבינו במה בדיוק מדובר...

Carolina-Herrera-212-VIP-AUOTL

קרולינה הררה השיקה בימים אלו את 212VIP Men – בושם גברי המהווה המשך לגרסה הנשית שהושקה כאן לפני כשנה, ומביא עימו ניחוח אופנתי ומפתה לגברים ברחבי העולם.
כמו שאר הבשמים בסדרת 212, גם הבושם החדש שואב את ההשראה מהעיר ניו-יורק ובמיוחד ממנהטן ואזור החיוג האגדי שלה (212). הדינמיות והאוניברסאליות של 212 מעוררת תחושה של הצלחה, זוהר וסגנון – סגנון המוגדר כצעיר ואורבני, אך 100% מודרני, אלגנטי ואופנתי.

הבושם 212VIP MEN הוא ניחוח גברי המייצג את הסגנון והגישה של גברי ה-VIP בניו-יורק: הם כריזמטיים, כיפיים, אלגנטיים, מתוחכמים, מבוקשים ומעוררי קנאה. לדברי הררה, הבושם החדש "מהווה הוקרה לחיי הלילה בניו-יורק ולרשימת הגברים הגורמים לעיר הזו להראות זוהרת, מעניינת, מרתקת ומסתורית בפני כל-כך הרבה אנשים מסביב לעולם".

הררה, שרצתה ליצור לדבריה, "ניחוח גברי מיוחד, שיותיר אחריו רושם רב", פנתה לשני "אפים" מובחרים שיסייעו לה בהרכבת הניחוח. הראשון שבהם הוא הבשם המהולל דיוויד אפל, שגם נטל חלק בעיצוב אריזת הבושם.

212VIPMEN2 הררה ואפל בעבודה על הבושם

הררה, שסוברת בצדק רב, שניחוח מהווה חלק נכבד בכל מה שקשור למשיכה בין גבר לאשה ובשל כך הוא צריך להיות אהוב ורצוי על שני המינים כאחד, פנתה גם לחברתה הטובה – הבשמית אמילי קופרמן, מי שעזרה לה בזמנו ליצור את הבושם המצליח CH Men, כדי לקבל ממנה פרספקטיבה נשית. השילוב בין האישיות החזקה של דיוויד אפל לנשיות של אמילי קופרמן היווה, ללא ספק, נקודת פתיחה מושלמת ליצירת הבושם החדש.

ניחוח הבושם מורכב מתווים גבריים במיוחד והוא מבוסס על קוקטייל וודקה קרירה עם מנטה קפואה, קוויאר ליים ותבלינים תוססים, בדיוק כמו במסיבות האקסקלוסיביות ביותר. זהו ניחוח הגורם לך לחוות את הרוח התוססת והמרתקת של הגברים האמיתיים של 212VIP MEN.
הבקבוק הכסוף של הבושם, עם הפקק המגנטי שלו, עוצב בהשראת גורדי השחקים של ניו-יורק והוא נועד להשלים את סכמת גווני הזהב של הצלע הנשית שלו - 212VIP.

Carolina-Herrera-212-VIP-Men

את קמפיין הפרסום לבושם צילמו באתר ניו-יורקי סודי והוא מציג (איך לא?) את חיי הלילה התוססים במועדי ה-VIP בעיר. לצורך כך, שותפו בסרטון יותר מ-200 ניצבים כשבראשם מככב הדוגמן הספרדי הה-ו-ר-ס ג'ון קורטחרנה.

כחלק מפעילות ההשקה של הבושם, הררה וחברה הטוב לואיס וונגאס הוציאו את הספר I Know You From New York ("אני מכיר אותך מניו-יורק"), המתעד את חיי הלילה של ניו-יורק, כפי שזה נראה מבעד לעדשות המצלמה של חמישה צלמים שנבחרו אחד-אחד בקפידה: האנוק, ג'י.די. פרגסון, ג'רמי קוסט, דרק בלאסברג וג'ראר אסטדלה.
הספר הודפס במהדורה מוגבלת, הכוללת 1500 עותקים בלבד ברחבי כל העולם.
לי הוענק עותק מס' 1312 !!!

DSCF3256 DSCF3262

בספר, המכיל ברובו תצלומים בשחור לבן, ניתן למצוא פיגורות כמו ג'יזל בונדשיין, מיק ג'אגר, לילי דונלדסון, ג'מה וורד, אלכסה צ'אנג, מארק רונסון, אורלנדו בלום, סופיה קופולה ועוד רבים אחרים.

752779CarolinaHerrera_02 CarolinaHerrera_03 CarolinaHerrera_04 CarolinaHerrera_05 CarolinaHerrera_06CarolinaHerrera_07

אגב, את הבושם החדש לגבר 212VIP MEN ניתן להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק: סופר-פארם, אפריל, המשביר וניו פארם, תמורת 520 ₪ (ל-100 מ"ל EDT).

ואם אתם רוצים לספוג עוד קצת אווירה ניו-יורקית, אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט המיוחד שהוקם לכבוד הספר והשקת הבושם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails