יום רביעי, 6 ביולי 2011

רשת "APRIL" משיקה: פודרה אנטי-אייג'ינג מתקנת גוון להפחתת אדמומיות ותוספת לחות של SMASHBOX

רשת הקוסמטיקה והבישום "APRIL", משיקה לראשונה בישראל את HALO YELLOW COLOR CORRECTING HYDRATING POWDER - פודרה אנטי-אייג'ינג מתקנת גוון להפחתת אדמומיות ותוספת לחות של "סמאשבוקס".

סדרת הפודרות המהפכניות HALO POWDERS מציגה לראשונה פודרה בנוסחת אנטי אייג'ינג טבעית, עשירה בלחות ומינרלים בגוון צהוב מקצועי לנטרול אדמומיות בעור הפנים ולהפחתת קמטים. זוהי נוסחה מקצועית ובלעדית ל"סמאשבוקס", אשר פותחה בשיתוף מאפרים מקצועיים מובילים בתעשיית האופנה בארה"ב ומבוססת על מרכיבי בריאות טבעיים בלבד: חומצות אמינו חיוניות, אבקת זהב טהור, 48 מינרלים חיוניים ופפטידים מלאי עוצמה המעניקים לחות ומראה זוהר ובריא. הנוסחה אינה מייבשת את העור ואינה מצטברת בחריצים כמו פודרה רגילה ולכן מתאימה לכל סוגי העור ולכל הגילאים.
הפודרה נטולת שומן, נטולת פארבנים (מרכיבי שימור סינתטיים שנויים במחלוקת) ונטולת טלק - פריצת דרך מהפכנית בתחום הפודרות!

7770486614d514057f07cc

הפודרה החדשה מגיעה באריזה נוחה לנשיאה וכוללת מטחנה מיוחדת לשחרור מבוקר של כמות אבקה בכל שימוש - מאפשר איפור נוח וקל ללא לכלוך ובזבוז של פודרה.

השימוש המומלץ ב- HALO YELLOW אינו מחייב שילוב של מייק-אפ. בעת השימוש יש לפזר על כל הפנים או באופן נקודתי באזורים הסובלים מאדמומיות. בחברה מבטיחים, כי כ-10 דקות מרגע השימוש ניכרת הפחתה של 33% בקמטים מסביב לעיניים.

מחיר: 179 ₪.
להשיג באופן בלעדי בסניפי רשת אפריל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails