יום שני, 11 ביולי 2011

OPI מציעה מארז מוקטן של תחליבי הגוף מסדרת AVOJUICE

סדרת תחליבי הגוף AVOJUICE ("אבוג'וס") של חברת opi מוצעת במארז נשיאה מיוחד, הכולל 6 ניחוחות אקזוטיים בבקבוקונים מוקטנים - שלושה מהם הינם ריחות חדשים המוצעים בבלעדיות בערכה: גן ורדים יפני, אשכולית אדומה ותות שמנת, המבוססים על נוסחאות עשירות המשלבות מרכיבי לחות פעילים לשיפור מיידי במצבי עור יבש, מחוספס ומגורה.

Avojuice box

עוד בערכת המוקטנים ניתן למצוא את הריחות הבאים:

יסמין חושני: קרם מועשר בחלב יסמין מרכך, המותיר את העור רך, חלק כסאטן ובעל ניחוח עדין. המרקם הקל והניחוח המרענן מעניקים לגוף תחושת רעננות נעימה.

ג'ינג'ר מרענן: קרם המעודד את הגוף להרפיה ולנינוחות. מועשר בתמציות טבעיות של שורש הג'ינגר והביסאבולול (המרכיב הפעיל בצמח הקמומיל). הג'ינג'ר מחדש, מאזן ומחייה את העור, מעניק מראה בריא וצעיר יותר, מפחית ריגושים וגירויים ואף מחזק את המערכת החיסונית של העור ומכיל חומרים אנטי-דלקתיים. לקרם ריח מתוק ומופלא של נשיות ועדינות שעוטפות את הגוף בניחוח רענן וחושני.

קוקוס מלון: קרם לחות מפנק, מוקצף ועשיר, המכיל ריכוז גבוה של חמאת קוקוס, המרגיעה את העור ומגנה עליו. הקרם עשיר במיוחד, מועשר בתמציות זרעי פשתה, חלמית ושקדים, דבש ושמן מלון, הופך עור יבש לרך וגמיש. המרקם הקרמי והמרוכז, קל למריחה ונספג מהר בלי להותיר שמנוניות.

מחיר הערכה: 120 ₪ (לשישה בקבוקונים- 30 מ"ל כל אחד).
המארז, כמו הלקים ושאר מוצרי הטיפוח של OPI נמכרים במכוני הטיפוח המקצועיים (שיווק בלעדי: "נייל סטודיו").

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails