יום שני, 11 ביולי 2011

Laura Mercier – קולקציית Canyon (סתיו 2011)

fall2011_lauramercier001

ההשראה ליצירת Canyon, קולקציית הסתיו של לאורה מרסייה לשנת 2011, מגיעה מיופיו של כדור הארץ, עם השקיעות הבוערות בגוונים של זהב אדמדם, העלווה הירוקה השופעת והקניונים המחוספסים בגווני הנחושת. באימג' המלווה את הקולקציה (למעלה) ניכר איזון מוחלט במראה הכללי של העיניים, השפתיים והלחיים.

Laura-Mercier-Canyon-Fall-2011

מה בקולקציה:

Cheek Melange – סומק בגוון Canyon Sunset, המבוסס על גווני השקיעה ומעניק מראה זוהר וחם (מהדורה מוגבלת).

fall2011_lauramercier002

Eye Colour – צלליות (כולם במהדורה מוגבלת) בגוונים של Canyon Clay (ורוד בגימור סטאן), Chocolate (חום אדמדם בגימור לאסטר), Pine Bronze (ירוק) ו- Cedar (חום צהבהב בגימור סטאן).

fall2011_lauramercier003 fall2011_lauramercier004

Lip Glace – ליפגלוסים: שלושה מהם חדשים שיכנסו לליין הקבוע: Quartz (חום-אדמדם כהה), Mauve Plum (שזיף), Desert Rose (ורוד ארגמני); ואחד במהדורה מוגבלת – Brick (ורוד אדמדם).

Laura-Mercier-Desert-Rose-Lip-Glace

Creme Lip Colour – שפתונים קרמיים ב-2 גוונים חדשים של Bing Cherry (ארגמן) ו- Espresso (חום סגלגל). שניהם יכנסו לליין הקבוע.

* * *

לצד הקולקציה, משיק המותג מוצר חדש - Caviar Stick Eye Color, שמצטרף לליין הקבוע של החברה. מדובר במעין צללית עפרון (ע"ע שיידסטיקים של MAC) המסייעת ביצירת מראה מעושן בעיניים. ניתן להשתמש במוצר בתור אייליינר מטושטש או על כל שטח העפעף. בחברה מבטיחים כי הוא ניתן לטשטוש בקלות עם מברשת או אפילו עם אצבעות הידיים, הוא עמיד לאורך שעות ארוכות ואינו מדגיש את קפל העין.

Caviar-stick-model

מגיע ב-8 גוונים: Plum, Amethyst, Steel, Sapphire, Smoke, Jungle, Khaki, Cocoa.

Laura-Mercier-Caviar-Sticks

*מוצרי המותג אינם נמכרים בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails