יום חמישי, 7 ביולי 2011

JEAN PAUL GAULTIER משיק מהדורות קיץ לבשמים הקלאסייםLE MALE ו-CLASSIQUE

זהו הקיץ ה15(!) במהלכו מעצב העל ז'אן פול גוטייה מחדיר משב צונן וחושני אל ליבה של העונה החמה, באמצעות יצירות נועזות ומרעננות. כיאה למעצב מפתיע ופרובוקטיבי, מהדורות הבישום שלו לקיץ הן לעולם מרתקות, בעלות שילוב קסום של ניחוחות מפתים ומשכרים, עם עיצובים מעוררי השתאות במקוריות וביצירתיות שלהם.

j-p-g-summer-2011

לקיץ 2011 הכין גוטייה 2 מהדורות בישום מוגבלות לבשמים הקלאסיים שלו: CLASSIQUE לאשה ו-LE MALE לגבר, המהווים פסטיבל קיץ אמיתי, חגיגה לאספנים. "הילד הרע" וחובב הסקנדלים של עולם האופנה, עוטה על הגבר והאישה של CLASSIQUE ו- LE MALE עיטורי קעקועים עשירים בפרטים, ומעלה ספק האם מדובר בבגד או בקעקוע.

את ההשראה למהדורה קייצית זו, שואב גוטייה מהשבטים הפולינזיים ומחבורות הרחוב של דרום אמריקה, מן הגופות הלחים מחום הקיץ הלוהט המעוטרים בקעקועים עשירים בפרטים, צבעוניים ומרתקים. למעשה, אמנות קישוט הגוף היוותה מאז ומעולם מקור השראה לגוטייה. בתצוגות האופנה שלו הוא נוהג לעטר את גופם של הדוגמנים והדוגמניות המציגים את הקולקציות, ואף חלק מההדפסים המעטרים את הבגדים שבעיצובו נראים כמו הדפסי כתובות קעקע.

CLASSIQUE – ניחוח הקיץ לאישה, מגיע בבקבוק העוטה שמלת קעקועים עשירה בפרטים, המעניקה אשליה מדהימה, כאילו הגוף החשוף מקועקע כולו. "שמלת" הבושם עוצבה בהשראת קולקציית אביב-קיץ 2011 של המעצב, כאשר הבקבוק השקוף מעביר את מסר הקלילות והאור של הניחוח.
בתו העליון של הניחוח, ורד בשילוב פריחת תפוז, אליהם ניתזו טיפות רעננות של מנדרינה ולימון סיציליאני. לב הקומפוזיציה חובק בוקה של פרחים טהורים: יסמין סמבק, ילנג ילנג, שושנת העמקים ואיריס לבן. תו הבסיס של הבושם מעניק לו חושניות, בזכות אקורדים של וניל, מאסק רענן ואמבר.
מחיר: 381 ₪ (תכולה: 100 מ"ל, או דה טואלט).

ETE11_FLACON CL ADOBE98

LE MALE – ניחוח הקיץ לגבר, מגיע גם הוא בבקבוק מקועקע כולו, מה שיוצר עבורו מראה סקסי, מחוספס וגברי מתמיד. הקעקוע מבליט את מבנה הטורסו הגברי של "הגבר של לה מאל", ומגלה מאחורי הזכוכית השקופה נוזל תכלכל, כמו לגונה קרירה ומרעננת ...
הניחוח הינו ניחוח חדש, רענן ומעורר: תווים ארומאטיים של לבנדר, מנטה והל, בשילוב תווים ירוקים של דשא קצוץ, מעניקים לבושם חושניות צוננת, וממריצה. אגב, תווי הבסיס של הניחוח נותרו ללא שינוי – וניל, מאסק וסנדלווד.
מחיר: 360 ₪. (תכולה: 125 מ"ל, או דה טואלט).

ETE11_FLACON LM ADOBE98

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails