יום שלישי, 26 ביולי 2011

צלליות INFALLIBLE COLOR של L'ORÉAL PARIS מגדירות מחדש את הצבע

claudia_loreal_colorinfalible

לוריאל פריס השיקו לאחרונה בישראל את INFALLIBLE COLOR ("אינפליבל קולור") - סדרת צלליות חדשה בעלות עומק צבע ראשון מסוגו, המושג באמצעות טכנולוגיית ה- Color Reveal. טכנולוגיה זו מבוססת על "זרז צבע" המשפר ומדגיש את הצבע. הודות לאפקט שבירת האור בטכנולוגיה זו, הפיגמנטים ושבבי הפנינה שבהם נחשפים במלוא עוצמתם, כך שמתקבל מוצר בעל צבע עוצמתי ומרהיב.

הצלליות בסדרה הינן בעלות מרקם חדשני, המשלב יחדיו קרם ואבקה. מרקם זה מתקבל הודות לכמות גדולה של חומרים מקשרים הנמצאים בתוך הפורמולה, יחד עם רשת פולימרים מיוחדת, המסייעת להצמדות הצללית על העפעף עד ל-24 שעות! בחברה מבטיחים, כי הצללית עמידה מפני שפשופים, אינה נוזלת ולא נכנסת לקמטוטים והיא גם עמידה במים. אגב, הם מבטיחים גם עמידות בפני 11,000 עפעופים בממוצע ביום – נשבעת לכם, שלא ידעתי שאני מעפעפת כל-כך הרבה פעמים ביום, אבל לפחות זה מסביר למה אני נהיית עייפה כל-כך בסוף היום...

סדרת "אינפליבל קולור" כוללת 11 גוונים מרהיבים:
מס' 01: Time Resist Whiteלבן
מס' 02: Hourglass Beige – בז'
מס' 04: Forever Pink – ורוד
מס' 05: Purple Obsession – סגול
מס' 06: All Night Blue – כחול סגלגל
מס' 07: Unlimited Sky – כחול
מס' 09: Permanent Kaki – חאקי (שילוב של ירוק, חום וצהוב)
מס' 12: Endless Chocolate – חום שוקולד
מס' 13: Burning Black – שחור-אדמדם
מס' 14: Eternal Black – שחור מעושן עם נצנצים כסופים
מס' 15: Flashback Silver – כסף

ההתרשמות שלי:

מראה: חייבת להודות, שכבר ממבט ראשון התאהבתי במיכלים המרובעים השקופים עם המכסה העגול, בהם מגיעות הצלליות. הם משדרים סוג של משהו יוקרתי כזה. אהבתי בנוסף, את העובדה שצבע הצלליות נראה בבירור דרך האריזה השקופה.

LaCouleurInfallible_PurpleObsession-658x450

המכסה העליון שלהן מתברג בצורה קלה, כשבתוכו ניתן למצוא מכסה שחור נוסף, שנועד לשמור ולהגן על הצללית, אבל הוא גם דוחס אותה כך שלא תתפזר. את המכסה הזה חייבים להחזיר מייד למקומו בגמר השימוש.
אגב, גודל האריזה מאפשר לשאת בנוחות 2-3 צלליות בתוך תיק האיפור האישי הקטן.

שימוש: כדי למקסם את פיגמנט הצללית, ממליצים בחברה לקחת מעט ממנה ולהניח על גב כף היד, בעזרת האצבע לטשטש את הצללית ואז להניח בקלילות על העפעף. כשניסיתי להניח את הצללית עם מברשת בעלת שיער טבעי, זה נגמר בהמון לכלוך מנצנץ מסביב לעפעף. מברשת עם שיער סינתטי היתה יעילה יותר לשימוש, אבל מאחר והצלליות מתקבעות במהירות, רצוי וכדאי לשלב כאן גם עבודת אצבעות.

הגוונים: קיבלתי 5 צלליות מתוך הסדרה – הגוון של כל אחת מהן יפה יותר מהשני (התמונות שלהלן פשוט חוטאת למציאות...).

צללית בז-002 צללית סגולה-005 צללית כחולה-006 צללית שחורה אדומה-013 צללית שחורה כסופה-014

למרות שהן מכילות מעט נצנצים בתוכן, הן לא ממש מנצנצות (למעט צללית Eternal Black שמאד מנצנצת) ויש להן ברק מטאלי מהמם.

סווטצ'ים1

עמידות: את הצלליות לבשתי כאשר בעין אחת הנחתי לפני כן פריימר (של Too Faced) ובשנייה הנחתי אותן ישירות על העפעף. כאמור, החברה טוענת שהצלליות הן עמידות עד 24 שעות. אמנם לא השארתי אותן כל-כך הרבה שעות עלי (בכל זאת, יש גבול...) אבל הן הוכיחו את עצמן די יפה במשך לפחות 10 שעות, בתנאי החום והלחות האיומים ששוררים אצלנו בימים האחרונים - הגוון נשמר בצורה יפה יחסית, אם כי בעין ללא הפריימר נצפתה הצטברות קלה בקפל העפעף. למרות שהצלליות עמידות במים, קל מאד להסיר אותן באמצעות מסיר איפור יעודי לעיניים.

אגב, הסווטצ'ים של הצלליות, שעשיתי על היד לצורך הצילומים, שרדו (לפחות הגוונים הכהים שביניהם) יומיים שלמים שכללו, בין השאר, מקלחות ושהייה ארוכה בבריכה. כמובן, שהן דהו והיטשטשו להן עם הזמן, אבל למעשה, עד לרגע זה (3 ימים אחרי) עדיין ניכרים סימנים שלהן על היד...

סיכום: בסה"כ די הופתעתי לטובה מהביצועים של הצלליות הללו ואני בהחלט מתכוונת לבדוק גוונים נוספים שלהן. הפיגמנט מעולה והתוצאות נשמרות לטווח ארוך מאד. תוסיפו לכך את המחיר הנח שלהן (החודש, לכבוד ההשקה הן עולות 45 ₪ האחת) והרי לכן תמורה נאה לכסף שלכן. בקיצור, מה עוד בחורה יכולה לבקש?

תכולה: 3.5 גר'.
המחיר: 75 ₪ לפני הנחות ומבצעים.

*הערה: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!

תגובה 1:

  1. יש לי את הסגולה והוורודה - מהממות! למרות שאני קצת מבולבלת. הגוון החום והשחור לא נמצאים בחנויות (בדקתי היום) - זה אומר שהם מוסיפים אותם עכשיו לגוונים שכבר יש? כמו כן, מחיר ההשקה שלהם היה 35 ש"ח, אז לכבוד שני הגוונים החדשים הם העלו את המחיר ב-10 שקלים...?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails