יום רביעי, 8 ביוני 2011

RIMMEL LONDON חושפת את הקמפיין החדש של סולאנג' נואלס

אחרי שסולאנז' נואלס נבחרה להיות אחת מהפרזנטוריות החדשות של מותג הקוסמטיקה הבריטי "Rimmel London", בימים אלו נחשף הקמפיין הראשון בכיכובה שיעלה בסתיו הקרוב – תפקיד שהיא רואה בו אחריות גדולה:

Solange-for-Rimmel-2011

"אני מאד נזהרת מלקחת את תפקיד ה'מודל לחיקוי' על כתפיי. אני בת-אדם רגילה וגם אני יכולה לעשות טעויות", היא אומרת. "עם זאת, אם יש דברים שאני עושה ויש להם השפעה או השראה חיובית על אנשים אחרים, אני מרגישה כאילו היעוד שלי בעולם התגשם. כשהוכרז על תפקידי החדש כשגרירת היופי של רימל, הרגשתי ממש גאה לראות את התגובות החיוביות, במיוחד לאור העובדה שאני מייצגת משהו צבעוני, חד-הורית ואמנית... ושאני לא צריכה להתפשר על דעותיי האישיות כדי להגיע לכך!"

סולאנז' תייצג ב"רימל" את הנשים הצבעוניות ותראה כמה מוצרי האיפור של החברה נראים נהדר על עור בגוון חום. עם סגנונה הצעיר והאקלקטי, נראה שאין מתאימה ממנה באופן מושלם כל-כך לייצג את המותג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails