יום חמישי, 2 ביוני 2011

NIVEA חוגגת 100 שנות טיפוח

ניוואה חוגגת 100 שנה עם ריהאנה

מאז הוקמה ב-1911, מצליחה NIVEA לשמור על מעמד איתן בין מותגי הטיפוח המובילים באירופה, הודות למיגוון רחב של מוצרים איכותיים בתחום טיפוח העור, הפנים והשיער, מוצרי איפור, רחצה, הגנה מהשמש ומוצרים יעודים לתינוקות. למעשה, החברה היתה הראשונה להמציא תחליב רב-שימושי לטיפוח העור, שהפך להיות בין המוצרים הנפוצים והמהימנים ביותר בעולם. כיום מוצרי החברה נמכרים בלמעלה מ-150 מדינות, כאשר בישראל מיוצגת החברה ע"י חברת "אלפא קוסמטיקה", מזה כ-11 שנים.

ניוואה קרם רב שימושי

לדברי רונן שמיר, מנכ"ל חברת "אלפא קוסמטיקה", "מובילות המותג מבוססת על אמון מוחלט של הצרכנים במוצרים ובתוצאות השימוש בהם. אנו שמחים לקבל את תמיכתה של ריאהנה בחגיגה שלנו ובבניית דור חדש של מעריצים".

לרגל חגיגות 100 שנה להיווסדותה, יוצאת NIVEA בקמפיין חדש שנקרא "100 שנות טיפוח" ומתמקד בטיפוח העור. הקמפיין, שיחל החודש וימשך לאורך כל השנה, יכלול סדרה של פעילויות ברחבי העולם, ביניהן: השקת סדרות מוגבלות של מוצרים אהובים ממגוון מוצרי החברה, קמפיין שיווקי ענק תוך כדי סיבוב הופעות עולמי של הזמרת ריהאנה, פעילות שיווקית בנקודות המכירה. בישראל, יעלה קמפיין טלוויזיוני מאסיבי כשבמקביל תושק מהדורה חגיגית ומיוחדת של הקרם הרב-שימושי בקופסת פח, המהווה כאמור את מוצר הדגל של המותג.

וזה מה שיש לריהאנה להגיד:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails