יום שני, 13 ביוני 2011

BURBERRY – מהדורת קיץ 2011

Burberry-Summer-Ad-Visual

המעצב כריסטופר ביילי, המנהל האמנותי של BURBERRY, הצליח להביא עימו משב רוח רענן לבית האופנה הותיק והשמרן. מאז הקמתו ב-1956 הפך המותג לשם נרדף לאיכות ויוקרה, ולמותג המזוהה בעיקר על-פי העיצובים עם בד המשבצות הפופולארי.

חלק מהחדשנות והנועזות שהביא עימו ביילי ל"ברברי" מתבטא גם בקטלוג הבשמים של המותג, אשר מתהדר לו לכבוד קיץ 2011 בזוג בשמים – ברברי קיץ לאשה וברברי קיץ לגבר, במהדורה מוגבלת המהווה ווריאציה קלה ומרעננת לניחוח הקלאסי והנצחי של המותג. זוהי, למעשה, פרשנות מחודשת ומצליחה, הלוכדת בתוך בקבוק את המזג הנינוח והרגוע של בוקר קיצי בממלכה הבריטית...

כמו בבשמי המותג הקלאסיים, גם כאן דוגמת המשבצות הכה מזוהה עם "ברברי", מופיעה על הבקבוק המעוצב כמו גם על האריזה החיצונית שלו, בוורסיית "דגרד" (כזו שצבעה נחלש באופן הדרגתי), בגווני כתום חמים לניחוח הנשי, ובגווני כחול ותכלת לניחוח הגברי.

BURBERRY SUMMER לאשה הינו ניחוח פירותי-פרחוני-ירוק עם תו עליון נוצץ ומפעפע של רימון ותפוז, בשילוב מנדרינה ועלים ירוקים. ליבו הפרחוני נושא תווים של ורד, פרסיה ולילי העמקים, בעוד שובל עדין של עץ ארז, סנדלווד ומאסק נמצאים בבסיסו (מחיר: 431 ₪, תכולה: 100 מ"ל).

Burberry Summer W

לעומתו, BURBERRY SUMMER לגבר מוגדר כניחוח הדרי-אוקיינוסי-עצי. עלי יוזו ומנדרינה מככבים בתו העליון, כאשר תו הלב מפתיע במנטה ארומטי וגרגרי ערער, בתוספת תימין, המשולב בתווים חמים של עצים ופרחי יער. את הניחוח חותמים תווים עציים, רכים ויבשים, של ארז, סנדלווד, מאסק ואמבר (מחיר: 347 ₪, תכולה: 100 מ"ל).

Burberry Summer M

את בשמי BURBERRY SUMMER ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן ובניו פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails