יום רביעי, 22 ביוני 2011

BEAUTY CITY 2011

רשת הסופר פארם פתחה היום את אירוע השנה שלה – הביוטי סיטי. מדובר באירוע יופי גדול המתקיים זו השנה החמישית ברציפות. עשרות מותגי קוסמטיקה ויופי מציגים תחת קורת גג אחת את הבשורות הכי חמות לקיץ 2011 ומציעים מבצעים משתלמים במיוחד. כדברי ליאון קופלר, יו"ר ואחד מבעלי סופר-פארם, מדובר בעצם ב"חנות הקוסמטיקה הגדולה בעולם, המעניקה את חוויית היופי והסטייל האולטימטיבית".

bg

הפעם בחרו אנשי הסופר פארם להתמקד בנושא הסטיילינג, לכן אורחות הכבוד השנה הן צמד הסטייליסטיות הבריטיות, טריני וסוזאנה, אשר ישתפו מידי יום את הקהל בסודות שלהן, בהרצאה על הבמה המרכזית. בנוסף, הן יעניקו מייקאובר מושלם למספר נשים נבחרות, מלקוחות הסופר-פארם, כשהתוצאה תוצג בכל ערב בתצוגה חגיגית, בדיוק כמו בסדרת הטלוויזיה שלהן.

DSCF2869מימין: לאון קופלר, סוזאנה וטריני

DSCF2872 טרנד חדש? סוזאנה עם לק על בהונות הרגליים בלבד – גוון שונה בכל בוהן…

המתחם מציע מיגוון ביתנים חווייתיים של מותגי האיפור והטיפוח המובילים בארץ ובעולם, פגישה עם מאפרים בינלאומיים ומבצעים בלעדיים. להשלמת המראה והתעדכנות בטרנדים החמים ביותר בתחום האופנה, ניתן לבקר בדוכני האופנה שבמתחם וכן לצפות בתצוגות אופנה מתחלפות שיתקיימו על הבמה המרכזית.

כמו כן, יתקיימו באירוע מגוון הרצאות מרתקות בנושאים של נשיות, קריירה, תעשיית הביוטי בישראל ועוד. ההרצאות יועברו על-ידי מיטב המומחים, ביניהם: השף משה שגב, הדוגמנית איזבל אדלר, הסטייליסטית סנדרה רינגלר, מעצב השיער שוקי זיקרי, מומחית הכושר והבריאות ענת הראל, פרופ' עמוס רולידר ועוד.

הנה פירוט חלקי בלבד של החידושים והמבצעים שמציע המתחם:

* הבושם היוקרתי Aura by Swarovski – הבושם של חברת הקריסטלים הידועה, יושק לראשונה בביוטי סיטי ולאחר מכן ימכר באופן בלעדי בסופר-פארם בשלושה גדלים ניתנים למילוי חוזר: א.ד.פ. 30 מ"ל (320 ₪), 50 מ"ל (430 ₪), 75 מ"ל (550 ₪) ובקבוק מילוי 50 מ"ל (320 ₪).

* הריסים המלאכותיים של Ardell – החברה המובילה בעולם בתחומה - ניתנים להשגה מעכשיו גם בסופר-פארם. מדובר בריסים במיגוון צבעיים, עשויים שיער טבעי, עם מיגוון רחב של סוגים ממראה טבעי ועד מראה דרמטי מודגש. מחירים: ערכה הכוללת ריסים ודבק - 70 ₪; ריסים – 40 ₪; דבק – 44 ₪.

* המותג לוריאל פריז בחר לרגש את הצרכנית הישראלית ולהביא את בשורת האופנה והצבע של קיץ 2011 היישר ממסלולי האופנה הבינלאומיים לביתן המותג בביוטי סיטי. הביתן בעיצוב צבעוני ואופנתי בהשראת חנות ממתקים, מפתה כל אישה לגעת, לטעום, לחוש ולחוות! צוות המאפרים הבכיר של המותג יציג את הטרנדים של הקיץ בעולם האיפור, יעניק טיפים, יעוץ והתאמה אישית בטיפוח ואיפור. בנוסף, באופן בלעדי לאירוע, יוענקו מתנות ייחודיות, הטבות והנחות על מגוון מוצרי הטיפוח והאיפור של לוריאל פריז.

ביוטי סיטי 2011 - צילום לם-וליץ סטודיו 009 דליה מזור מקבלת יעוץ בביתן של לוריאל פריז (צילום: לם-וליץ סטודיו)

* מותג הטיפוח היוקרתי ROC מעניק לבאות האירוע אבחון עור פנים, באמצעות שיטה חדשנית ומתקדמת, וכן מציג פריצת דרך מהפכנית לטיפול בעור הפנים.

* מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי REVLON מציע מתחם איפור צבעוני ואופנתי, בו יוצגו כל חידושי האיפור הטרנדיים ביותר לקיץ 2011.

* מותגי העל בבישום Calvin Klein, Issey Miyake ו-Jean Paul Gaultier עוטפים אותך בניחוחות קיץ מרעננים לקיץ 2011, ומעניקים מתנות והנחות בלעדיות לימי הביוטי סיטי.

* NIVEA – המותג חוגג השנה 100 שנה להיווסדותו. לרגל כך, תיערך בדוכן של המותג מסיבת אוזניות, כאשר כל קניה של מוצר ניוואה מזכה בהשתתפות בהגרלה של זוג כרטיסים להופעה של הזמרת ריהאנה בחו"ל, כולל אירוח!

DSCF2874 ביתן לנקום

* LANCOME – הקימה במקום מתחם יופי יוקרתי משלה, שבו צוות מומחים של המותג יעניק ללקוחות אבחון של העור באמצעות מכשיר דיאגנוז ויתאים תוכנית טיפוח אישית ואיפור מקצועי בהתאם למגמות החמות של עולם היופי.

* AHAVA – מציעה ביתן חווייתי עם טיפולי התנסות של 20 דקות, לפנים ולידיים, המבוססים על מינרלים טבעיים מים המלח.

DSCF2876 ביתן "AHAVA"

* Sally Hansen – מותג טיפוח הציפורניים, יציג נייל בר ענק המכיל 15 עמדות, בהן יוענק טיפול ציפורניים מהיר של שיוף, מריחת מחזק, לק ומייבש.

* בנוסף, המתחם יארח מאפרים בינלאומיים של ג'יבנשי וקלרינס, אשר יעניקו טיפים ללקוחות ויציגו טכניקות וחידושים – כל אחד בתחום המותג אותו הוא מייצג.

* כמו כן, מוצעים בכל הביתנים שלל פינוקים, מתנות והפתעות, במשך כל שלושת ימי ה"ביוטי סיטי".

אירוע ה"ביוטי סיטי" מתקיים בגני התערוכה (ביתן 1) בתל-אביב, בין התאריכים 22-24/06/11: רביעי-חמישי 10:00-23:00, שישי 09:00-17:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails