יום שלישי, 17 במאי 2011

קליניק מציגה: Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder - פודרה מפחיתה אדמומיות ומשפרת את מראה העור

Clients|Clinique

השם "Redness Solutions" כבר הוכיח את עצמו בעולם בטיפול באדמומיות העור. כעת, המומחים בקליניק פיתחו קטגוריה שלמה חדשה לטיפול באדמומיות על ידי ניצול הידע במוצרי טיפול ובאיפור ליצירת החיבור המושלם. התוצאה: Redness Solutions Instant Relief Mineral Pressed Powder - פודרה קומפקטית עם יתרונות טיפול. מדובר באבקה דחוסה, המכילה פורמולה מוגנת בפטנט, אשר מושלמת לעור עם אדמומיות קבועה ואדמומיות זמנית. הטיפול המינרלי הייחודי שומר על "קרירותו" של העור בד בבד עם הפחתת האדמומיות הנראית לעין.

הגוון המדויק של האבקה הקרמית נוצר במיוחד על ידי קליניק למריחה חלקה על העור כאשר היא מסייעת בנטרול מיידי של האדמומיות ומעניקה גוון עור אחיד יותר. מוצר זה המתאים אפילו לעור הרגיש ביותר, לרבות עור עם קופרוז, כשהוא המוביל בהסתרה של האדמומיות, הינו טיפול במהותו. מהרגע שמפזרים את הפודרה, היא נעלמת ומטשטשת גם אדמומיות ונימי דם גלויים.

הפורמולה של הפודרה מורכבת מקפאין ותמציות קליפת מגנוליה, Poria Cocus (פטריות), ואשכולית, הפועלים להרגעת אדמומיות. בנוסף, מינראלים טבעיים, לרבות סידן, מגנזיום, סודיום ואשלגן מסייעים בספיגת שומן עודף, בעוד שטכנולוגית עיבוד ייחודית מבטיחה כי האבקה מספיק עדינה עבור עור זה. הפורמולה מכילה גם ויטמין E, נוגד חמצון ידוע ופיגמנטים ייחודיים של צבע, המסייעים בנטרול אדמומיות ובהענקת גוון עור אחיד באופן מיידי.

Redness Solutions

הפודרה מגיעה במארז קומפקטי נייד, קל לשימוש ולתיקונים במהלך היום. לשימוש, מומלץ לטבול את המברשת באבקה ולאחר מכן לפזר על עור הפנים. ניתן לשימוש לחוד, מתחת או מעל מייקאפ.

כמו כל מוצרי קליניק, גם הפודרה עברה מבחנים לאלרגיה ונבדקה אופטלמולוגיה ודרמטולוגית, היא 100% נטול בושם ושומן, לא מעוררת אקנה ונטולת טאלק.

מחיר מומלץ לצרכן : 293 ₪ (תכולה 11.6 ג')
ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails