יום שישי, 27 במאי 2011

קרן האיידס של M.A.C וליידי גאגא מאחדים כוחות באתר אינטרנט מיוחד

כשהיא לא עסוקה בלככב לצידו של ג'סטין טימברלייק ב"סאטרדיי נייט לייב" או בלקדם את האלבום החדש שלה "Born This Way", ליידי גאגא מתעלת את הרוח הפילנתרופית שלה לטובת מאמצים כלל עולמיים.

בנוסף לשפתון והליפגלוס במהדורה מוגבלת שהושקו בפברואר השנה, הליידי יחד עם מותג האיפור MAC השיקו פרוייקט אינטראקטיבי מיוחד כדי לקדם את "Glam This Way" – קמפיין חדש, המהווה חלק מקרן "ויוה גלאם" למלחמה באיידס שהקימה MAC ב-1994, כדי לתמוך בגברים, נשים וילדים מכל רחבי העולם שנפגעו בנגיף ה-HIV/איידס. מאז שהוקמה לפני שבע-עשרה שנה, הצליחה הקרן לגייס יותר מ- 218 מיליון דולר למטרה זו – כל זאת רק ממכירת שפתוני Viva Glam ברחבי העולם כולו.

glam this way

גם אתם יכולים לסייע ולהשפיע! במשך זמן מוגבל תוכלו להיכנס לאתר VivaGlam.com, להעלות לשם תמונה של עצמכם ולשתף את חבריכם בקמפיין "Glam This Way" באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר. ככל שתשתפו יותר – התמונה שהעליתם לאתר תגדל יותר.

כמו שזה נראה, לפחות לליידי גאגא לא תהיה בעיה לגייס את מעריציה להירתם למשימה. לזמרת בת ה-25 יש 35 מיליון אוהדים בפייסבוק ו-10 מיליון עוקבים בטוויטר. עם נתונים כאלו, פלוס מדדי מכירות גבוהים של תקליטים וכרטיסים למופעים, לא מפליא כלל וכלל, שהמגזין "פורבס" העניק לה אה את התואר "הסלבריטאי בעל העוצמה הגדולה ביותר בעולם".

אגב, כל התמונות שיועלו לאתר יודפסו על שמלת קוטור מיוחדת שיעצב הסטלייסט הצמוד של ליידי גאגא, ניקולא פורמיקטי, אותה תלבש הליידי בסתיו הקרוב. ואם תחשבו על זה - זה בעצם הכי קרוב שתוכלו לגעת בזמרת עצמה. היש יותר גלאם מזה?

אני כבר הצטרפתי, ואתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails