יום שני, 16 במאי 2011

L'ORÉAL PARIS חוגגת 14 שנות פסטיבל קאן!!

אשווריאה ריי 3

ב-11 למאי 2011 עלה המסך בפסטיבל הסרטים הבינלאומי המתקיים, כמידי שנה, בעיר החוף קאן, שבריביירה הצרפתית. לוריאל פריז, מותג הקוסמטיקה הבינלאומי, נותן החסות והמאפר הרשמי זו השנה ה-14 ברציפות, כאשר השנה הוא מציג בפסטיבל יצירתיות חדשה ומעוררת השראה.

מיטב שגרירי ושגרירות היופי של המותג, הגיעו לפסטיבל מכל רחבי העולם וקישטו ביופיים את השטיח האדום, ביניהם: קלאודיה שיפר, אווה לנגוריה, איימי מאלינס, פרידה פינטו, גוון סטפני, ג'יין פונדה, פז וגה, גונג לי, לטיסיה קאסטה, פטריק דמפסי ועוד.

אשוואריה ריי 2 אשורה ריי

פז וגהפז וגה 

אינס דה לה פרסנזאינס דה לה פרסנז 

עד ה-22 בחודש – המועד בו ינעל הפסטיבל – ינצח צוות של 3 מאפרי-על בינלאומיים של לוריאל פריז על האיפור של דוברות המותג ויצרו עבורן מראות איפור ייחודים ומפתיעים. צוות המאפרים כולל את Karim Raham, Rie Omoto ו-Billy B..

אגב, במסגרת הפסטיבל, תחשוף לוריאל פריז לראשונה על הכוכבות הבינלאומיות את L'Or L'Or L'Or (זהב, זהב, זהב) - קולקציית האיפור החדשה של המותג, המסמלת את רוח המותג - זוהר ומלא תשוקה! הקולקציה כוללת פריטי איפור ייחודיים של גווני זהב (איך לא?), שנוצרו בהשראת השטיח האדום ודוברות המותג. אצלנו תושק הקולקציה הנ"ל רק בנובמבר 2011.

בינתיים, תראו איך המאפר קארים ראהאם, יחד עם צוות שלם של אנשים, מכין את איימי מאלינס לקראת ההופעה על השטיח האדום:

רוצים עוד? כנסו לדף הפייסבוק של לוריאל פריז ישראל ותוכלו לעקוב מקרוב אחר כל העדכונים היומיים מהפסטיבל, כולל המראות הנוצצים של הדוברות היפייפיות, כשהן צועדות על השטיח האדום בפסטיבל, וגם ללמוד על מראות האיפור המובילים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails