יום שישי, 15 באפריל 2011

Estée Lauder מרחיבה את ליין ה- Idealist וגם יוצאת בקמפיין חדש

בקרוב תרחיב "אסתי לאודר" את הליין המצליח שלה – Idealist ("אידיאליסט") עם שני מוצרים חדשים. את השקת המוצרים ילווה קמפיין מיוחד בכיכובן של שלוש שגרירות היופי החדשות של המותג.

המוצר החדש הראשון מבין השניים - Idealist Even Skintone Illuminator, מיועד לדברי המותג להאיר במיידית את עור הפנים ולשפר את מראהו הלא אחיד. סרום זה, בעל פעולת הבזק שלו, פותח לשימוש לכל סוגי העור וגווניו. בתוך שבועיים של שימוש רצוף, המראה הלא-אחיד של העור מצטמצם באופן משמעותי ביותר.
סרום רב-עוצמה זה הינו עדין ונטול שומן, הוא מבוסס על טכנולוגיה אופטית משולשת בלעדית, המאפשרת לו להאיר את העור באופן מיידי ולהעניק לו מראה קורן. בנוסף, הוא מכיל בתוכו טכנולוגיית CorrectTone – קומפלקס בלעדי, רב עוצמה ומקיף, בעל מרכיבים נוגדי פיגמנטציה, נוגדי חימצון ונוגדי גירויים, המיועדים לטפל בכל הסימנים בעור.

estee_Illumination_product_600

Idealist Cooling Eye Illuminator הוא המוצר השני שיושק והוא מתואר על-ידי החברה כמוצר המתמחה בהפחתת נפיחויות וכהויות סביב העיניים באופן דרמטי.
מעבדות המחקר של אסתי לאודר זיהו שלושה גורמים מרכזיים המובילים להופעת כהויות ("עיגולים שחורים") ונפיחות סביב העיניים: סירקולציה נמוכה במבנה הנימי, היפר פיגמנטציה וגירויים. בדיוק עבור גורמים אלו פיתחו מדעני החברה את המוצר והוא מצליח לספק ביעילות הבהרה דרמטית והפחתה ניכרת בנפיחות שבאיזור העיניים.
ה- Idealist Cooling Eye Illuminator מצוייד בפיה קרמית, הרשומה כפטנט, אשר באמצעותה ניתן לעסות את איזור העיניים ולהעלים מראה עייף ונפיחויות. הפורמולה עצמה מבוססת גם היא על אותה טכנולוגיה אופטית משולשת, הגורמת לכהויות סביב העיניים להתבהר במהירות. בנוסף, הפורמולה מועשרת בתמציות פינוקסיד ומגנוליה, העובדות בשיתוף עם האפליקטור הקרמי שמעסה ומעודד את הסירקולציה הטבעית באיזור זה. רכיבים נוספים במוצר: ויטמין C, תמציות בוטניות, אצות ים, קפאין ועוד. כמובן, שבשימוש ממושך הכהויות והנפיחויות מופחתות יותר ויותר.

שני המוצרים החדשים בסדרה אמורים לעלות על המדפים במהלך יוני 2011.

במקביל להשקת המוצרים החדשים, תצא חברת "אסתי לאודר" בקמפיין חדש שנושא את הכותרת: "כל אשה יכולה להיות יפה". לדבריהם, "גב' אסתי לאודר הקימה אימפריית קוסמטיקה המתבססת על האמונה שכל אשה יכולה להיות יפה. פילוסופיה זו היוותה תמיד את אבן הפינה של המותג ואנו, הממשיכים לפעול על-פי אותה מורשת ואותם ערכים, רואים בה כמפתח שיוביל את המותג אל העתיד... הביטוי 'כל אשה יכולה להיות יפה' רלוונטי גם כיום בדיוק כפי שהיה כשגברת לאודר השתמשה בו לראשונה. הוא כוללני, מעצים ויש בו אמת אוניברסאלית הפונה אל נשים רבות ברחבי העולם. הוא מגדיר את מושג היופי המודרני והוא מכיר בעובדה שהיופי מגיע בצורות שונות. אנו גאים לקחת את מילותיה של המייסדת שלנו ולהשתמש בהן כדי לאחד את המורשת, התדמית, המוצר והדו-שיח שיש למותג כיום עם נשים ברחבי העולם".

כהבעת תמיכה בפילוסופיה זו, החתים המותג לאחרונה שלוש פרזנטוריות חדשות: קונסטנס יבלונסקי מצרפת, ון ליו מסין וג'ואן סמולס מפורטו-ריקו – שלושתן מייצגות את המיגוון ההולך וגדל של בסיס הצרכניות של המותג.

estee_Illumination_Model_600

שלושת השגרירות החדשות צולמו יחדיו על-ידי הצלם הנודע קרייג מק'דין לקמפיין המיוחד שיעלה במהלך יוני 2011 וכאמור, ילווה את ההשקה של שני המוצרים החדשים בסדרת ה"אידיאליסט". בנוסף, כל אחת מהן תופיע במודעת פרסום נפרדת עם המוצרים החדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails