יום שבת, 9 באפריל 2011

הכשרת האיפור לפסח

פוסט אורח מטעם "רבלון"

שאלת הכשרת השפתון לפסח הינה שאלה המטרידה נשים רבות לפני חג הפסח... האם יש צורך לרכוש שפתון מיוחד, אשר הוכשר במיוחד לפסח, ולחדול משימוש בשפתונים "הקבועים" במשך 7 ימי החג?
שאלה זו לגיטימית ורלוונטית, כיוון שהשפתון אמנם לא נועד למאכל, אלא ליופי ו/או לליחוח השפתיים, אך עדיין בא במגע עם הפה, זה שדרכו אנו מכניסים לגופנו מזון בכל ימות השנה, ובפסח.

חברות קוסמטיקה רבות דואגות לפני חג הפסח לסמן את מוצריהן, או לפרסם תעודת כשרות בנקודת המכירה.
לפני חג הפסח, מומלץ לרכוש שפתון חדש, גם מתוך מנהג ההתחדשות, וגם מסיבות שמירת הכשרות, שילווה את המתאפרת לאורך 7 ימי החג. גוונים אביביים מקסימים מציפים בימים אלו את מדפי הקוסמטיקה, כאשר הבולטים בינם העונה הם מקשת הורודים והכתומים.

אחד המותגים הידועים בהקפדתם על כשרות מוצריהם לפסח, הוא מותג הקוסמטיקה REVLON. כמו בכל שנה, מוצרי הקוסמטיקה של "רבלון" עוברים בדיקת כשרות לקראת חג הפסח, לטובת הלקוחות שומרות המסורת. הרב משה דוד אלזס מכשיר את המוצרים בפס היצור אשר בלונדון, ואלו מקבלים אישור מהרבנות הראשית בישראל.(*)

כשר לפסח

לדברי אלכס דבן-פרי, מנהלת מותג רבלון בישראל, "מרבית הנשים מקפידות על הכשרת השפתון, תוחם השפתיים ולעיתים גם המייק אפ. אך לטובת המדקדקות, תעודת הכשרות מכסה את כל מוצרי האיפור של "רבלון", וכוללת גם את מוצרי הטיפוח, כדוגמת מסירי איפור, תכשירי לחות וכן הלאה. השנה כוללת הכשרות גם את מוצרי סדרת האיפור המטאלית, אשר מושקת בישראל בימים אלו".

כאמור, רבלון מקבלת הכשר ראשוני מהרבנות האורתודוכסית של לונדון, המטפלת בספקים מחו"ל. את ההפניה לרב המכשיר שבלונדון מקבלים ממחלקת הכשרות של הרבנות הראשית בירושלים. לאחר ביקור במפעלים ובדיקת המוצרים ומרכיביהם, ניתן אישור כשרות לפסח ולכל ימות השנה לרשימת מוצרים המפורסמת ע"י הרבנות הראשית לישראל.
מוצרי הקוסמטיקה הכשרים משווקים בסופר-פארם, ניו-פארם, מגה, משביר לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

רחל הר צבי, המדריכה הראשית של רבלון בישראל, המשווקת את סדרת שפתוני COLORSTAY העמידים, מעניקה טיפים שימושיים, כיצד לשמר את עמידות השפתון בערב החג: 
* בכדי לשמור על עמידות איפור השפתיים לכל אורך הערב, יש למרוח את השפתיים במייק אפ ופודרה ורק אח"כ למרוח את השפתון. לאחר המריחה הראשונה יש להספיג את השפתיים בעדינות עם טישו, לפדר שנית, ולמרוח שכבה נוספת של שפתון.
* שימוש בגלוס בלבד אינו מומלץ בערב שמשולבת בו אכילה,זאת מכיוון שהגלוס עשוי מחומר יותר שומני מאשר שפתון רגיל ולכן עמידותו פחותה. הוא נמרח ונעלם ביתר בקלות. על מנת לשמור על השפתון גם לאחר סיום הסעודה, יש להשתמש בשפתון עמיד במיוחד, בגוון מבריק.
* תיחום השפתיים בעפרון חשוב גם הוא, על מנת לשמור על עמידות השפתון. במהלך הערב, ניתן להשתמש בעיפרון תיחום שדומה לגוון השפתון לא רק לתיחום השפתיים אלא למילוי כל שטח השפה, כך שגם אם השפתון ירד במהלך הארוחה- שכבת התוחם תיתן הגנה נוספת.

__________
(*) העתק מתעודת הכשרות של מוצרי רבלון נמצא ברשותי ואשמח להעבירו אליכם. המעוניינים מוזמנים לפנות אלי דרך
המייל שלי: livnatsd@gmail.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails