יום ראשון, 3 באפריל 2011

הטוב, הרע וציפורני הנערה

DCT01_A_Display

החדשות החמות מבית OPI לאביב 2011 רוכבות על מראה הבוקרת האלמותית מהמערב הפרוע של אמריקה. צבעים עזים וחמים, לצד גוונים נועזים ובולטים מאפיינים את האוסף שזכה לשם ההולם - "טקסס".

שמות 12 הצבעים הכלולים בו מתכתבים עם הנושא: Suzi Loves Cowboys הוא גוון שוקולד, הבולט במיוחד לאור מדורות השבט; Do You Think I’m Tex-y? הוא אדום דובדבן חם וסקסי; Too Hot Pink to Hold ‘Em הוא ורוד-אדום מנצח ובוהק; Houston We Have A Purple משדר אדום-סגול שמיימי; Big Hair Big Nails - אדום אפרסקי עסיסי; Guy Meets Gal-veston הוא צבע אלמוג ימי; San Tan-tonio הוא גוון שחום דבשי, המתאים לרכיבה מדברית; Y’all Come Back Ya Hear? מתחצף בכתום עז; I Vant To Be A-Lone Star זוהר בכחול-כסוף; It’s Totally Fort Worth It האפרפר סגלגל והנוצץ מזכיר את שמי הערב; Austin-tatious Turquoise הוא כחול ירקרק המתאים במיוחד לאצבעות של בוקרת ו- Don’t Mess With OPI הירקרק, מבטיח שאיש לא ירצה להתעסק איתך!

opi_2011_texas_nail_polish_collection_thumb

הצבעים הישירים והחיים מסמלים יותר מכל את ההוויה האמריקנית האביבית והקיצית ומעניקים שיק נונשלאנטי רענן וייחודי לקצות האצבעות בידיים וברגליים. "הצבעים העזים ולצידם הגוונים הניטראליים-טבעיים מושפעים מהטרנדים העונתיים באופנה ותואמים את הרוח האמריקנית", אומרת סוזי וייס-פישמן, המנהלת האומנותית של OPI. "ההשראה לקוחה מהגוונים הטבעיים של הנוף הטקסאני, עם צבעים חמים הנעים מדבש, דרך כתום ועד סגול-כחול בוהק כצבע השמים. האוסף מתאים את עצמו למה שנראה על מסלולי האופנה, שבהם הוכרז הלבן כשחור החדש", מסבירה סוזי. "משיחת הגוונים העזים האלה על קצות הציפורניים מדגישה את פריטי החובה של העונה – מהדפסי צמחים צבעוניים וצעיפים דקיקים ועד למכנסיים נינוחים וחצאיות מלאות וארוכות יותר, שבכולם שולטים גוני הלבן, השנהב והשמנת".

בנוסף לגוונים החדשים, מציגה OPI גם גימור חדש שזכה לכינוי הקיצי ההולם – "סורבה". זהו מראה שקוף למחצה, המעניק לציפורני הידיים והרגליים גימור דמוי גלוס. "נוסחת הסורבה שמוצגת לראשונה באוסף טקסס, מבשרת את המגמה שתשלוט במהלך שנת 2012", מבטיחה סוזי. "12 הגוונים החדשים המרכיבים את הקולקציה שקופים משהו, בניגוד לצבעי הגלידה האטומים או הציפויים הקלילים, ובדומה למראה הקפוא של הסורבה, המבוסס על מים".

מחיר: 59 ₪
להשיג ברשת נייל סטודיו ומרכזי הטיפוח המקצועיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails