יום שישי, 29 באפריל 2011

10 בלוגריות בנות-מזל זכו להגשים חלום של רבות מאיתנו

ב-14 לאפריל 2011, הוזמנו עשר בלוגריות יופי מובילות לבקר במקום הקדוש בעולם – מעבדות MAC בטורנטו, קנדה. הבנות בילו במקום יום שלם ולמדו על תהליך היצירה של המוצרים. על הביקור תוכלו לקרוא, בין השאר, באחד הבלוגים החביבים עלי – Makeup and Beauty Blog (אגב, משם גם לקוחה התמונה שלהלן).

הבלוגריות נכנסות להיכל הקודש

אבל הידיעה החשובה ביותר כאן היא, שבמהלך הביקור שלהן, הבלוגריות האהובות (כן, כן גם "טמפטליה" היתה ביניהן) גיבשו יחדיו קולקציה מיוחדת ומוגבלת של צלליות וליפגלוסים, שתהיה זמינה לרכישה באתר החברה בלבד.
כרגע, אין עדיין פרטים לגבי הצבעים, המרקמים והשמות של המוצרים. בנוסף, טרם פורסם המועד לעליית הקולקציה לאוויר אבל השמועות אומרות שזה יקרה במהלך יוני 2011.

מלבד החדשות המרגשות לגבי הקולקציה המיוחדת, אני חייבת לציין שמה שמרגש פה לא פחות, זו החשיבות וההערכה שמקבלות בלוגריות מחברות הקוסמטיקה בחו"ל. לצערי, כאן בישראל, המצב הוא רחוק מידי מלהיות דומה, אבל אני לא מאבדת תקווה... בינתיים, אני אנצל את השנים הבאות כדי לחשוב איך יראו הצלליות והליפגלוסים שאני אעצב עבור MAC או אסתי לאודר או לנקום או ... אתם יודעים מה, אני אתן להם לריב עלי!

2 תגובות:

  1. הרגת אותייייייייייייי גמרת אותי....אני מתהההה

    השבמחק
  2. חחח... כן, מרינה, אני יודעת... זה בדיוק גם מה שאני הרגשתי כשקראתי על כך לראשונה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails