יום רביעי, 9 במרץ 2011

REVLON עוברת לקצב חדש – מהיר ומלוטש יותר

רבלון, ענקית הקוסמטיקה הבינלאומית, מתאימה את עצמה לאשה המודרנית, זו שנאלצת לתמרן בין כל המטלות והמחויבויות שלה למשפחה, לבית ולקריירה, ובין לבין גם צריכה לדאוג להופעה חיצונית ייצוגית. בהמשך למגמה שהציג המותג בשנתיים האחרונות, גם השנה מציגה רבלון מוצרים חדשים שיסייעו להשיג איפור מלוטש בתוך דקות ספורות:

CUSTOM EYES – מסקרה עם טוויסט (מחיר: 115 ש"ח)
מסקרה בעלת מברשת חדשנית הניתנת לכיוון לסגנון האיפור הרצוי: המראה הדרמטי (ריסים ארוכים, מודגשים ועוצמתי ים) או המראה הטבעי (ריסים רכים, ארוכים וקלאסיים).
המברשת מחוברת אל תוך מכסה חכם, שכאשר מסובבים אותו קלות ימינה או שמאלה (מצב 1- דרמטי, או 2- טבעי), מתקבלת צורה שונה של המברשת, עם מינון שונה של צפיפות הזיפים דרכם עובר החומר.

Clients|Revlon

המסקרה הינה בעלת פורמולה חדשנית, עם טכנולוגיית "הציפוי הגמיש", המשלבת בתוך ג'ל סמיך שעוות וסיליקונים שונים. החומר מחליק בעדינות על הריסים, אינו יוצר גושים ואינו מתפורר.
משווקת בגוון שחור ובשחור עמיד במים.

* * *

LUXURIOUS COLOR SMOKY CRAYON - עפרון עיניים ג'מבו ליצירת מראה מעושן (מחיר: 90 ש"ח)
עפרון אוטומטי, פשוט לשימוש ותפעול, בעל מרקם קרמי וצבע עשיר, המאפשר להעניק לעיניים בתוך מספר שניות לוק מדוייק ומוקפד, או לחילופין - לוק מעושן ופראי באמצעות פעולת טשטוש, המתקבלת באופן מיידי, הודות למרקמו הייחודי של העפרון.
העפרון מגיע עם מחדד מובנה והוא משווק ב-3 גוונים שונים: שחור, ברזל (אפור מטאלי) וברונזה (חום מטאלי).

ShowImage

* * *

TOP SPEED – לק המתייבש תוך 60 שניות (מחיר: 46 ש"ח)
תהליך משיחת הלק מהווה עבור נשים רבות טרחה וסרבול, בעיקר בגין זמן ההמתנה הארוך לייבוש הלק על הציפורניים, במהלכו מושבתות הידיים מעשייה. רבלון הצליחה לפתח פורמולה חדשנית של לקים, המתייבשת לחלוטין בתוך 60 שניות. הלקים מגיעים ב-8 גוונים אופנתיים ועשירים, עם ציפוי חלק ומלא ברק, כאשר המברשת הייחודית מבטיחה פיזור חומר אחיד על פני הציפורן.

Clients|Revlon

* * *

את מוצרי "רבלון" ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, H&O ובפרפומריות מובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails