יום רביעי, 9 במרץ 2011

Neutrogena משיקה סדרת לחויות חדשה לחיזוק ההגנה הטבעית של העור


הסביבה יכולה להשפיע על העור בדרכים רבות. חשיפה לקרני UV היתה מאז ומתמיד מסווגת כגורם העיקרי לנזקי העור, אולם מחקרים רבים הראו לאחרונה כי גורם זה אינו האשם היחיד. העור שלנו נחשף, למעשה, למספר מפגעים סביבתיים שונים על-בסיס יומיומי. חמשת המפגעים המרכזיים שבהם הינם: שמש – הגורמת לקמטים, פיגמנטציה ועור יבש; זיהום אוויר – הגורם לדלקות, אלרגיות וגוון עור דהוי; קור – המפחית את תכולת הלחות, מייבש ומצמצם את תפקיד העור כחסם; חום – מפחית את תכולת הלחות ומגביר את ייצור השומן; ורוח – הגורמת ליובש בעור. כאשר מפגעים אלו משולבים יחדיו, הנזק לעור הוא הרבה יותר חזק.

ניוטרוג'ינה השיקה לאחרונה את Multi-Defence - סדרת מוצרי לחות, המיועדת לשימוש יום-יומי, המסייעת בשיפור עמידות התאים בעור מפני אותם חמשת פגעי הסביבה. מרכיבי המפתח הטבעיים של המוצרים נבחרו בקפידה על-ידי מעבדות המחקר של החברה, ליצירת טכנולוגיית הגנה חדשה, המשלבת בתוכה נוגדי חימצון (תמצית תה ברזילאי ירוק), פפטידים (זרעי מורינגה) וויטמינים E ו-C.

ניטרוג'ינה -  סדרת לחויות מולטי דיפנס צילום אפרת אשל

סדרת "מולטי דפנס" כוללת בתוכה 5 מוצרים:
תחליב לחות לעור רגיל- מעורב 15SPF – תחליב לחות יומיומי בעל מרקם קל במיוחד, על בסיס מים. אידיאלי מתחת לאיפור, מתאים לעור הסובל מהברקה באזור ה-T, נקבוביות פעורות, קומדונים והפרשת שומן. התחליב אינו מותיר משקע על העור והוא נספג במהירות (מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה של 50 מ"ל).
תחליב לחות לעור רגיש ויבש 15SPF - תחליב לחות יומיומי בעל מרקם עשיר, המיועד לעור יבש הנפגע בקלות מחילופי מזג אוויר (מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה של 50 מ"ל).
תחליב לחות ליום, נטול בושם 25SPF - נוסחה בעלת הגנה מוגברת המיועדת לנשים השוהות זמן רב בשמש, או בקרבת זיהומים סביבתיים נוספים. המוצר מתאים גם לגברים המעוניינים בלחות והגנה גבוהה (מחיר: 160 ₪ לאריזת משאבה 50 מ"ל).
קרם לילה - קרם עשיר לשימוש בשעות הלילה, שהן שעות השיקום של תאי העור. מזרז תהליכי החלמה בעור ומסייע להשבת רמת הלחות וכושר ההגנה הטבעי של עור הפנים והצוואר (מחיר: 165 ₪ לצנצנת 50 מ"ל).
תרחיץ גרגרים – פילינג עדין לשימוש יומיומי, מטהר את הנקבוביות ומשפר את יכולת קליטת המרכיבים הפעילים בעור. מיועד לכל סוגי העור, אינו מייבש ושומר על רמת החומציות המאוזנת של העור (מחיר: 90 ₪ לשפופרת 150 מ"ל).

מוצרי הסדרה מיועדים בעיקר לנשים צעירות בגילאי 25-40, הנמצאות ב"גיל הבינים" – השלב שבו הן חשות, מצד אחד כי מוצרי הטיפוח היוקרתיים "כבדים" בשבילן ומאידך מוצרי הטיפוח לנוער "קטנים" עליהן. בדיוק כמו השחקנית האמריקנית ג'ניפר גארנר, שנבחרה להיות הפרזנטורית של הסדרה בקמפיין שיעלה בטלוויזיה ובעיתונות. גארנר, המשדרת יופי טבעי ונגיש, מייצגת ערכים של משפחה והיא אם ורעיה בנוסף להיותה אשת קריירה מצליחה.


את סדרת "מולטי דפנס" ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, פרפומריות ובתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails