יום חמישי, 31 במרץ 2011

רשת "APRIL" משיקה מסיכת פילינג ללא גרגירים של ד"ר מיורד

רשת אפריל, המשווקת קוסמטיקה סלקטיבית, משיקה את הפתרון האולטימטיבי לעור עייף, עמום וחסר זוהר: "VITALIC" POMEGRANATE EXFOLIATING MASK - מסיכת פילינג ללא גרגרים על בסיס תמצית רימונים מסדרת "ויטאליק" במותג הטיפוח הדרמטולוגי DR. MURAD.

VT-Pomegranate Exfoliating Mask-HR

המסיכה החדשה מצטרפת לסדרת הרימון – "ויטאליק", המיועדת לכל סוגי העור הזקוקים לשיפור החיוניות ורמת האנרגיה של תאי העור. נוסחה זו מבוססת על תמצית פרי הרימון הטבעית, המכילה חומצות, ויטמינים ומינרלים המסייעים לחידוש העור על ידי הסרת עור יבש ותאים מתים מעל פני העור. פעולה זאת ממריצה את תהליך ההתחדשות הטבעי של תאי העור ומעניקה מראה רענן ובהיר יותר תוך דקות. בנוסף, המסיכה מכילה את תמצית הלימון להבהרת העור, תמצית ג'ינקו בילובה להמרצת התאים, תמצית פפאיה לתוספת לחות, שמנים חיוניים ומרכיבי לחות והזנה.

ייחודה של המסכה טמון באופן הסרתה, בה אין צורך בשפשוף מכני או בשימוש בגרגרים. היא מעניקה עור רך, זוהר וקורן תוך דקות. מרקם הג'ל המרענן וניחוחה הנעים של המסכה, הופכים את תהליך חידוש העור לפעולה מענגת במיוחד.

השימוש במסיכה פשוט מאוד, יש לפתוח שקיק אחד של מסכה ולהניח את תכולתו על עור פנים וצוואר יבשים ונקיים. להשאיר על העור למשך 10-15 דקות ולשטוף היטב במים פושרים.
האריזה הייחודית מכילה 6 שקיקים אטומים וסטריליים המאפשרים שמירה על טריות החומר עד לרגע הנחת המסכה על העור. כל שקיק מיועד לשימוש חד פעמי.
מסיכת הרימונים מומלצת לשימוש פעם עד פעמיים בשבוע ומתאימה לכל סוגי העור.

המחיר: 140 ₪.
להשיג בלעדית בסניפי רשת "אפריל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails