יום ראשון, 27 בפברואר 2011

WELEDA משווקת בארץ קו מוצרי טיפוח חדש לפנים

rose

חברתWeleda תשיק בארץ קו חדש של מוצרי טיפוח לפנים במסגרת קמפיין השקה בינלאומי המתקיים בימים אלה. ההשקה תתבצע באמצעות חברת ד"ר סמואלוב יבוא ושיווק בע"מ, הנציגה הבלעדית של Weleda בישראל, שתשקיע במהלך 500,000 ₪ בשיווק והפצת המוצרים בבתי מרקחת הפרטיים ובבתי הטבע המובילים בכל רחבי הארץ.
למי שטרם התוודע למוצרי החברה, מדובר בחברה המתמחה במוצרי טיפוח המבוססים על מרכיבים טבעיים בלבד. החברה, שהוקמה ב- 1921 על ידי מייסד האנתרופוסופיה רודולף שטיינר, מוכרת את מוצריה בלמעלה מ- 50 מדינות שונות ברחבי העולם.

בקו המוצרים ארבע סדרות מוצרים המבוססות על תכונותיהם האנתרופוסופיות של צמחי האיריס, ורד הבר, רימונים ושקד. הסדרות מתאימות לעור צעיר, עדין ורגיש, להחלקת הקמטים הראשונים מגיל 30 ואילך וכן סדרת אנטי-אייג'ינג המיועדת לעור בוגר ולהפחתת סימני ההזדקנות.

1 רימונים

רן סמואלוב, מנכל ד"ר סמואלוב יבוא ושיווק בע"מ, נציגת וולדה בארץ: "Weleda הוא כיום מותג הטיפוח הטבעי המוביל והצומח בישראל. החדירה לתחום טיפוח הפנים, תסייע לחשוף ולהעניק את איכויות המותג לקהלים חדשים ותתרום להגדלת נתח השוק של מוצרי טיפוח טבעיים".

את מוצרי Weleda ניתן להשיג בבתי המרקחת הפרטיים, ברשתות הפארם, ברשת בתי המרקחת של שופר-סל, בבתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות, בבתי הטבע הפרטיים וברשתות עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, טבע קסטל ואורגניק מרקט.

עוד פרטים על מוצרי החברה, ניתן למצוא כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails