יום שבת, 5 בפברואר 2011

NARS משיק חנות חדשה ומוצרים חדשים

אחרי שבסוף שנות השמונים יצר לעצמו שם של אמן איפור מוביל בתחום הפקות האופנה - בעבודה עם דוגמניות מהשורה הראשונה כמו לינדה אוונג'ליסטה, סינדי קרופורד ונעמי קמפבל – השיק פרנסואה נארס ב-1994 את ליין האיפור הראשון שלו, שהורכב מ-12 שפתונים בלבד. כידוע, מאז הפכו מוצרי האיפור שלו לעסק משגשג ביותר, אבל את נארס לא ממש הרבו לראות מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה, לפחות לא עד פברואר 2009, בתצוגת האופנה של מארק ג'ייקוב, שהפכה לסערה גדולה בזכות יותר מ-60 מראות איפור שונים שיצר נארס לדוגמניות, בהשראת שנות ה-80...

מארק גייקוב 2009 מארק ג'ייקוב, שבוע האופנה בניו-יורק 2009

כעת, בדיוק שנתיים מאז אותה תצוגה מפורסמת, עומד נארס לגזור את הסרט לרגל השקת חנות הדגל העצמאית הראשונה שלו, ברח' בליקר ברובע מנהטן בניו-יורק, ממש מרחק יריקה מהחנות של חברו, המעצב מארק ג'ייקוב – דבר שבוודאי יוביל לעוד יוזמות משותפות רבות של השניים. החנות הגדולה (קצת יותר מ-180 מ"ר) עוצבה על-ידי פביאן ברון, מי שעובד בשיתוף פעולה עם נארס במשך שנים ארוכות.

כמובן, שניתן יהיה למצוא בחנות החדשה את כל מוצרי נארס האהובים לדורותיהם: החל מהסומק אורגזם הקלאסי ועד מערך השפתונים והעפרונות לעיניים ולשפתיים. בנוסף, ניתן יהיה להשיג שם, באופן בלעדי, גם שני מוצרים חדשים: שפתון חדש מסדרת Pure Matte שיקרא 413 Bleecker על-שם כתובת החנות, ומהדורה מוגבלת של הלהיט האחרון של נארס – ה-Bento Box – שמגיע במארז עשוי עץ בעבודת יד, הפעם בגרסה גדולה יותר עם שלושה תאים נוספים.

nars-bleecker-street מוצרים בלעדיים לחנות של נארס

ואם כבר אנו מדברים על מוצרים חדשים, זה המקום לציין שנארס השיק בתחילת פברואר 6 עפרונות שפתיים חדשים – Velvet Gloss Lip Pencil, המוסיפים לשפתיים מראה זוהר וגלוסי. הפורמולה של העפרונות מועשרת במרכיבי לחות וטיפוח כמו ויטמין E.

Velvet Gloss Lip Pencil עפרונות השפתיים החדשים של נארס

לכבוד השקת העפרונות, יצרה במאית האופנה הנודעת רות הוגבן סרטון קצר בכיכובה של הדוגמנית הת'ר מארקס, שאופרה על-ידי המאפרת דיאן קנדל. הסרטון מתמקד בשפתיה של מארקס ומציג את כל ששת גווני עפרונות השפתיים החדשים:

* מוצרי NARS אינם נמכרים בארץ.

2 תגובות:

  1. עכשיו? עכשיו הם נזכרו? אחרי שכבר חזרתי מניו יורק?......... לא יפה... :)

    השבמחק
  2. נו, זו סיבה מספיק טובה לתכנן כבר את הנסיעה הבאה, לא? :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails