יום שישי, 18 בפברואר 2011

GIVENCHY – קולקציית ACID SUMMER (קיץ 2011)

promo

"מסעותיי ברחבי העולם מזינים אותי בתגליות חדשות. הגיוון הוא העושר הנובע ממסעות שכאלה ובכל זאת, במובן מסויים, נראה כי המקומות בהם חיים אנשים את חייהם, נעים על-פי אותו הקצב. לא משנה המיקום הגיאוגרפי, לא משנה התרבות, תמיד ישנן נקודות מפגש בהן מתפרקים מחסומי הבדידות. מקומות לטיול, לחגיגות או לחלומות, כמו מגדלורים המושכים אותנו אל אורם. נוצצים ומפתים, אורות הניאון קוראים לנו בכל שפה להצטרף לחיי הקהילה, לשתף. הזוהר שלהם מאיר את הפינות האפלות ומעצים את יפי העיניים בברק ססגוני חד.

זה משתיק את הווליום ומקים לחיים את החומרים. כמו ורידים של אור, פועמים עם אנרגיה חשמלית אחידה, הסוחפת הרחק את כל האינרציה, גווני הניאון מהדדים ומעצימים אחד את השני, מציתים אווירה מרדנית בעולם שאינו יודע מעצורים. מגשר על הפערים בין יום ולילה, הניאון הוא כח החיים לקיץ 2011. עונה הקוראת להנאה, להנאה מחופש גדול יותר. ואנחנו מעיזים להיענות לקריאה הזו, לא חוששים משום תוצאה מלבד רגע משותף של אושר..."

ניקולס דז'ה, המאפר והמנהל האמנותי של ג'יבנשי

promo2

מה בקולקציה:

Le Prismissime Yeux – פלטת צלליות במהדורה מוגבלת, מכילה 9 גוונים ניאונים, שבמבט ראשון נראים חדים ונועזים, אבל בשימוש עצמו הם מתקבלים הרבה יותר רכים. הודות לפולימרים יחודיים ופיגמנטים מיקרוניים שבפורמולה, הצלליות מחליקות על העפעפיים בקלות והעמידות שלהן הינה לאורך זמן רב.

eyeshadow pallete

Mister Radiant – ג'ל המעניק לפנים מראה זוהר (כפי שרומז שמו) ובריא. הג'ל מכיל כדוריות חומות וצהובות זעירות המכילות פיגמנטים וחלקיקי זוהר. המוצר מבוסס ברובו על מים ומכיל בין השאר ויטמין E, הידוע כנוגד חימצון רב עוצמה. בנוסף, הוא בעל ניחוח פירותי-פרחוני נעים מאד. ניתן להשתמש במוצר על העור לקבלת מראה שזוף או מתחת למייקאפ להוספת זוהר.

mister radiant

Gelee d’Interdit – גלוס חדש המצטרף לסדרת ה- Interdit של ג'יבנשי. המוצר החדש הוא למעשה באלם צבעוני לשפתיים, בעל תכונות מועילות רבות: מעשיר במיידית את השפתיים בלחות ומעניק להן מראה מלא יותר, מחליק וממלא את הקמטוטים שעל-פני שטח השפתיים. בנוסף, הוא מטפל בשפתיים גם לטווח הארוך יותר: הודות לתמציות בוטניות שונות שהוא מכיל הוא מסייע לחידוש שכבת האפידרמיס ומונע אגירה של תאים מתים. הגלוס הוא בעל ברק קריסטלי ומרקמו אינו דביק. מגיע ב-13 גוונים שונים.

lipgloss lipgloss2

Phenomen’Eyes Waterproof – "פנומנאייז", המסקרה הכדורית המפורסמת של ג'יבנשי, מגיעה בגרסה עמידה במים במיוחד לקיץ, בגוון חדש (מהדורה מוגבלת) Acid Blue – כחול ניאוני.

mascara

!Vernis Please – לק בגוון Acid Orange – כתום ניאוני (מהדורה מוגבלת).

nail

הקולקציה צפויה לצאת במהלך אפריל 2011.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails