יום שבת, 26 בפברואר 2011

רשת APRIL משיקה מסיר איפור עיניים חדש של STENDHAL

רשת APRIL משיקה מסיר איפור עיניים חדש מסדרת האנטי-אייג'ינג RECETTE MERVEILLEUSE של מותג היופי הצרפתי STENDHAL ("סטנדל").
מסיר האיפור החדש הינו דו-פאזי (בעל שתי שכבות), המשלב שתי טקסטורות להסרה מושלמת של כל סוגי האיפור, לרבות מסקרה עמידה במים. המוצר מבוסס על טכנולוגיה של תמיסה פולארית - "הפכים נמשכים": שילוב החלק השומני והחלק המימי, המושך אליו את מולקולות האיפור ומצליח בכוחות משותפים להסיר בקלות וביעילות יוצאות דופן את האיפור העמיד והעיקש ביותר.

RM Demaq Yeux HD

התמצית הטבעית של פרח העד הכחול, שמכיל המוצר, מסייעת להפיג עייפות ומוסיפה גמישות, אלסטיות, רעננות ולחות לעור העדין והדק שמסביב לעיניים - איזור הנוטה להתקמט ראשון ולהסגיר את הגיל. מרקמו המעודן, מאפשר הסרה מהירה של האיפור תוך הרגעת עור עייף ומגורה. הנוסחה המעודנת המועשרת בלחות ובשמנים צמחיים מותאמת גם לעיניים רגישות.

מסיר איפור העיניים הדו פאזי של "סטנדל" מגיע בבקבוק, המשלב בתוכו שני גווני נוזל: החלק העליון - השקוף, מבוסס על שמנים צמחיים קלילים והחלק התחתון - התכול, מכיל מרכיבי לחות ותמציות פרחי עד כחולים. בעת השימוש יש לנער היטב את הבקבוק, עד להשגת תמיסה אחידה. לטבול פיסת צמר גפן בנוזל התכול. להצמיד בעדינות לאזור העיניים ולהניח לתמיסה למשוך את הלכלוך והאיפור אליה. את שאריות האיפור יש להסיר בעדינות מהעיניים והריסים בתנועות כלפי מטה ומבחוץ כלפי פנימה לכיוון האף, עם כיוון מבנה השרירים שמסביב לעיניים.

המחיר: 160 ₪ (תכולה: 120 מ"ל).
להשיג בלעדית בסניפי רשת "אפריל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails