יום חמישי, 17 בפברואר 2011

AHAVA מתחדשת

AHAVA מעבדות ים-המלח - חברת הקוסמטיקה הבינלאומית, המובילה בתחום מוצרי טיפוח העור המבוססים על מינרלים מים המלח, עברה לאחרונה תהליך של מיתוג בינלאומי חדש במהלכו היא הכריזה על מהלך אסטרטגי חדש, הכולל שינוי פורטפוליו המוצרים והשקת אריזות חדשות ברשת החנויות. בעזרת מוטיב חדש בהשראת מראות הטבע באריזות המוצרים ומבנה שמות ידידותי יותר, חולקו מוצרי טיפוח העור לקטגוריות נוחות עם רציונל קוסמטי ברור במטרה לפשט את התקשורת עם קהל הלקוחות בנקודות המכירה. הסיסמה שתוביל את הקמפיין החדש - My Skin Reborn – משקפת לחלוטין את האסטרטגיה החדשה של החברה.

אני חושבת שהסרטון שלהלן מבטא את המהלך בצורה הטובה ביותר:

רגע, זה עדיין לא הכל:

לרגל תהליך המיתוג החדש, השיקה החברה ערכת נסיעות מהודרת, הכוללת 3 מוצרים בגודל מיוחד: תחליב גוף מינרלי (100 מ"ל), תחליב ניקוי וטונר (30 מ"ל) וקרם לחות עשיר ליום (15 מ"ל). כל המוצרים בערכה מבוססים על תמצית Osmoterä הבלעדית של AHAVA, שהיא תערובת ייחודית של מינרלים מים המלח המחדשת באורח יעיל את העור ומסייעת להחזיר לו את תפקודו הטבעי.
יש לציין, כי כל מוצרי AHAVA נטולי פרבנים, SLS/SLES וחומרים מהונדסים גנטית. כולם נבדקו לאלרגיה ואושרו לעור רגיש. אגב, חלק מהנוסחאות עודכנו על מנת לשפר את הביצועים ואת האיכויות התחושתיות.

starter kit-ערכת הכרות חדשה מחיר 39 שח צילום יחסי ציבור final

מחירו של הקיט 39 ₪ בלבד וניתן להשיגו ברשת חנויות AHAVA, סופר-פארם ודיוטי-פרי ג'יימס ריצ'ארדסון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails