יום שני, 13 בדצמבר 2010

חדש ב-WOW COSMETICS

רשת הקוסמטיקה הישראלית WOW COSMETICS, המתמחה במוצרי קוסמטיקה, איפור, טיפוח וספא במחירים שווים לכל נפש, מציעה שלל מוצרים חדשים ומגוונים:

אבקת יהלומים:
לקראת הסילבסטר, מציעה הרשת אבקת יהלומים (diamonds) למראה חגיגי. אבקת היהלומים נועדה לאזור העפעפיים ועצם הגבה, והיא משמשת בנוסף כצללית. באבקה ניתן להשתמש מעל צללית דחוסה וצללית פיגמנט אבקתית כאחד. הנצנוץ של האבקה מעניק זוהר יוצא דופן, ה"המקפיץ" ומשדרג כל מראה לחגיגי ואלגנטי במיוחד. חשוב לציין, כי המוצר אינו מעניק גוון אלא נצנוץ בוהק.
מחיר: 19.90 ₪

אבקות יהלומים

גלוסים בניחוח דובדבן:
משיחה של ליפגלוס על השפתיים מעניקה להן מראה זוהר. סדרת הגלוסים המפנקת של WOW מגיעה בטעם וריח דובדבן, היא מכילה פנינים זעירות המחזירות אור ומעניקות לשפתיים גימור נוצץ ועדין.
הסדרה מבוססת על נוסחה המכילה, בין השאר, פולימרים נוצצים ושמנים להחייאת העור ולברק מקסימאלי לאורך זמן.
בסדרה מוצעים 18 גוונים אופנתיים ומפתים, המגיעים בשלושה סוגי אריזות: שפופרת נוחה לנשיאה (10 מ"ל), בקבוק עם מברשת למריחה מדויקת יותר (4 מ"ל) ושפורפרת עם מברשת מובנית (12 מ"ל).
מחיר: 9.90 ₪

גלוסים

שמן מרוקאי לטיפוח השיער:
השמן מופק מאגוזי עץ האראגן הגדלים בהרי האטלס שבמרוקו. היתרון הבולט של השמן המרוקאי הוא בשמירה והענקת מראה חיוני וברק לשיער. השמן מעושר בחומצות שומן חיוניות ובויטמין E, בעל מרקם עדין הנספג בשערה ביתר קלות ולא מותיר תחושת כבדות. השמן מתאים לכל סוגי השיער (מומלץ לשימוש לשיער לאחר ייבוש במייבש שיער או לאחר שימוש בג'ל לעיצוב שיער).
מחיר: 21.9 ₪

שמן מרוקאי

פדיות הרגעה לעיניים:
רשת wow cosmetics מציעה שני סוגים של פדיות לעיניים, המבוססות על תמציות להרגעה ורענון:
COOLING CUCUMBER PADS - פדיות המבוססות על תמציות מלפפון להרגעה וליחוח העין. פדיות המלפפונים ספוגות בלחויות של מלפפונים אמיתיים יחד עם חומרי הזנה ולחות. הנחתן על העפעפיים מקלה על עייפות ומתח באזור העיניים ומקנות מראה רענן. כמו כן, בכוחן להוריד נפיחות וכהויות.
REJUVENATING ORANGE PADS – פדיות המבוססות על תמציות תפוזים להבהרה ורענון. פדיות התפוזים ספוגות בתמציות של תפוזים, ג'ינסנג, גינקו ואלוורה. שימוש בפדיות מעניקות תחושת רעננות, בכוחן ליצור התחדשות תאית ולהפיג סימני עייפות.
מחיר: 9.90 ₪ (לאריזה המכילה 10 יח')

פדיות

סרום לטיפוח השיער:
סרום המבוסס על תמצית זרעי פשתן, הידוע בתכונותיו כמתקן קצוות מפוצלים תוך מתן ברק טבעי ללא שומן. מכיל פורמולה קטנה יותר משל שמן ועל כן חודר לעומק השערה בצורה עמוקה יותר ומשקם אותה מבפנים. הסרום מזין את השיער ושומר עליו מפגעי מזג האוויר. מעניק לשיער לחות, חיוניות וברק (מתאים לשימוש על שיער יבש או רטוב).
מחיר: 24.90 ₪

סרום פשתן

ניתן להשיג בסניפי הרשת סניפי wow cosmetics: תל אביב- דיזנגוף סנטר, רעננה- קניון רננים, נהריה- רחוב געתון פינת הרצל, באר שבע- קניון הנגב, בת ים- קניון בת –ים, חיפה- קניון לב המפרץ, עפולה- רחוב העצמאות, מרכז מסחרי גן שמואל, אשקלון – צמוד למרכז גירון, אשדוד- קניון הסיטי, ירכא- קניון כנען, קניון אסף- מתחם הקניות בי"ח אסף הרופא, ירושלים- קניון התחנה המרכזית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails