יום שבת, 25 בדצמבר 2010

נסיעת מבחן: מסקרה Grow Luscious של REVLON

ממרום שנותי, אני נאלצת להשלים עם העובדה שהריסים שלי איבדו זה מכבר את האורך והצפיפות שהיתה להם בעבר. למזלי, שוק הקוסמטיקה מציע כיום מיגוון רחב של מסקרות, מעגלות, מאריכות, מעבות וכיוצ"ב.
"רבלון" השיקה לאחרונה בישראל את Grow Luscious - מסקרה חדשה בסדרת Fabulash, שלדברי החברה, מעניקה לריסים באופן מיידי מראה מוארך ועבה יותר, תוך שהיא מעודדת את צמיחתם ומחזקת אותם בכל שימוש ושימוש. זאת הודות לפורמולה שלה, המורכבת מסיבים מיוחדים וקומפלקס פיטו-פפטידים, המסייעים לרכך ולחזק את הריסים, להיטיב עם הגדילה הטבעית שלהם ולמנוע את שבירתם המוקדמת.

מסקרה סגורה

תווית

המסקרה מגיעה עם מברשת גדולה במיוחד, שאמורה ליצור מראה דרמתי לריסים למשך כל שעות היום, מבלי להימרח ו/או להתפורר.

מברשת

בדקתי את המסקרה עבורכם והנה התוצאות (אגב, מסתבר שזה לא ממש פשוט לצלם לעצמך את הריסים, אז סליחה מראש על זוויות הצילומים והאיכות שלהם...).

ריסים נקיים:

לפני

שכבה אחת של מסקרה:

שכבה אחת

אחרי משיחה אחת של הריסים, ניכר בבירור שהם נהיו ארוכים יותר, אם כי לא נצפה עיבוי יוצא דופן שלהם.

שתי שכבות של מסקרה:

שתי שכבות

משיחה נוספת של הריסים העניקה להם עיבוי משמעותי יותר ומראה מוגדר יותר, אבל גרמה גם למעט הידבקויות של הריסים.

הגודל של המברשת ועצם העובדה שהיא אינה סיליקונית וגמישה כמו רוב המסקרות הקיימות היום בשוק הקשתה עלי מעט בפעולת המריחה ולמרות שהשתדלתי מאד, לא יכולתי להימנע מללכלך את העפעפיים שלי.

כמובטח, המסקרה אכן היתה עמידה במשך כל שעות היום – היא לא נמרחה ולא התפוררה. עם זאת, בסוף היום היא הוסרה בקלות באמצעות מים חמים וסבון פנים, מבלי להותיר סימנים שחורים סביב העיניים (יתרון משמעותי מאד לעצלנית כמוני...).
מאחר והתנסיתי במסקרה במשך מס' ימים בלבד, אני לא יכולה לומר כרגע אם היא אכן תורמת לחיזוקם או להארכתם הטבעית, אבל אני אשתדל לעדכן את הפוסט בעוד מספר שבועות עם מסקנה נחרצת יותר.

לסיכום: המסקרה אכן מאריכה את הריסים באופן ניכר ודי מעבה אותם, אך לא באופן דרמתי במיוחד. מבחינתי, היא בהחלט חביבה ומספיקה לשימוש יום יומי. אם, בטווח הארוך, היא תתרום באמת לגדילה הטבעית של הריסים שלי, אני מבטיחה להפוך לעבד נרצע שלה!!!

אגב, המסקרה מגיעה בצבע שחור בלבד ומחירה (לפני מבצעים) 115 ₪.
ניתן להשיגה ברשתות הפארם השונות, המשביר לצרכן ובפרפומריות פרטיות.

 

הערה: המוצר נשלח אלי ממשרד היח"צ של החברה. אני לא מקורבת לחברה ואני לא מקבלת תשלום עבור חוות-דעתי על המוצר. כל המחשבות והדעות המובעות בחוות-דעתי הן שלי בלבד והן מייצגות באופן אמיתי את הדרך בה המוצר עבד עבורי!

2 תגובות:

  1. קניתי אותה לאחרונה אך טרם הספקתי לנסות אותה, מחכה לקרוא את התרשמותך... :)

    השבמחק
  2. יש לי את המסקרה הזאת והיא מעולה.. היא מחזיקה זמן הרבה זמן בדיוק כמו שכבת וגם אין בעיה להסיר אותה. יתרון נוסף שהיא באמת לא מתפוררת ומשאירה סימנים מתחת לעיניים .אגב היא מגיעה גם בחום

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails