יום רביעי, 29 בדצמבר 2010

GIVEAWAY חדש!

אמנם באחור קל, אבל כמו שהבטחתי, יש לנו GIVEAWAY חדש ושווה ביותר: 3 ערכות טיפוח ואיפור יחולקו ל-3 מכם, קוראי היקרים !!!

הערכות, מתנת LIFE – מותג הבית של רשת הסופר-פארם, כוללות כל-אחת את המוצרים הבאים:
* מי-פנים
* מסיר איפור
* ג'ל ניקוי לפנים
* ליפגלוס
* 2 צלליות

giveaway

רוצים לזכות באחת מהערכות?
כל שעליכם לעשות הוא להשאיר תגובה לפוסט הזה, בה תשתפי אותנו בהרגלי הטיפוח היומיומיים שלך. למשל, כיצד את נוהגת להסיר את האיפור מהפנים? האם את מקפידה למרוח קרם לחות? קרם לילה? ועוד...

כל תגובה שבעליה מנוי/עוקב של הבלוג, תזכה אותו/ה בזכות כפולה להשתתף בהגרלה (בתנאי, כמובן, שהכינוי ו/או המייל המופיע בתגובה יהיה תואם לזה שאיתו נרשמתם כמנויים ו/או עוקבים לבלוג).
שימו לב, תגובה "אנונימית" לא תיכלל בהגרלה!

המועד הסופי להשתתפות בהגרלה הינו יום רביעי – 05/01/2011, שעה 23:59.

שלושת הזוכים יבחרו באופן רנדומלי ושמותיהם יוכרזו בתוך 24 שעות ממועד סגירת ההרשמה. ההודעה על הזכיה תפורסם כאן בבלוג ובמקביל תשלח הודעה פרטית לכתובת המייל האישית של הזוכים.

בהצלחה לכולם!

38 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. את האמת שלא ניסיתי את מוצרי life אף פעם, למרות שלא פעם נתקלתי בביקורות חיוביות על מוצרי הטיפוח שלהם ksyuksi@gmail.com

    השבמחק
  4. היי,

    הרגלי הטיפוח שלי: בבוקר ניקוי עם סבון פנים או שמן לפנים, אח"כ קרם עיניים וקרם לחות. בערב: אם לא שמתי איפור אז ניקוי רק עם מי פנים אם שמתי איפור ניקוי עם מגבון מסיר איפור ואז עם מי פנים. אח"כ קרם פנים וקרם עיניים אם אני לא מתעצלת.

    תודה :)

    olgafr1 [at[ gmail [dot] com

    השבמחק
  5. הרגלי הטיפוח היום יומי שלי: בבקרים אני אוהבת לנקות את הפנים עם סבון פנים נוזלי לאחר מכן אני שמה קרם לחות מאוד קל על מנת שייספג מהר וישאיר בסיס טוב לאיפור. בערב אני מנקה את הפנים עם חלב פנים על מנת להוריד את כל האיפור (וכל כמה ימים אני מנקה את הפנים עם פילינג עדין, ומשתמשת במסכת לחות טובה). לאחר ניקוי פנים אני משתמשת בסרום אורגני וקרם לחות לעור מאוד יבש בשביל לתת לו הזנה מקסימלית בלילה.
    כמו כן אני חובבנית של מסכות ביתיות שאני מכינה לעצמי ממוצרים אורגנים בלבד.
    בהצלחה לכולם :)
    ksyuksi@gmail.com

    השבמחק
  6. הרגלי הטיפוח היום יומי שלי:בבקור אני שוטפת את הפנים עם סבון ,שמה קרם לחות ,וכשאני מסירה את האיפור אני משתמשת במסיר איפור ואז בחלב פנים.

    מנויה ROCKGIRL16@NANA10.CO.IL

    השבמחק
  7. היי,
    בבוקר אני שוטפת את הפנים עם סבון של קליניק מס' 3
    מנקה עם מי פנים של קליניק.
    שמה קרם פנים גם כן קליניק :)
    וקרם עיניים קליל של גרנייר.
    מדי פעם לפני הקרם לחות אני משתמשת בסרום לפנים אידיאליסט של אסתי לאודר. (תלוי במצב העור שלי)

    בערב אני מסירה איפור עם מסיר איפור של לנקום.
    שוטפת פנים עם סבון פנים רגיל על מנת להוריד את כל האיפור ולאחר מכן עם סבון של קליניק על מנת לנקות באופן יסודי את העור.
    משלימה את הניקוי עם מי פנים.
    ושוב מורחת קרם פנים וקרם עיניים.

    וכל כמה ימים עושה פילינג שהוא גם מסכה לפנים גם כן של קליניק. (מוצר מעולה חייבת לציין)

    השבמחק
  8. ושכחתי לציין כתובת מייל
    chulit3@gmail.com

    השבמחק
  9. בדרך כלל אני לגמרי עצלנית בכל מה שקשור לטיפוח אבל לאחרונה בגלל שהעור כבר בוגד בי התחלתי להקפיד על מסיר איפוא מסיכה טובה אחת לשבוע וכמובן קרם עיניים סרום וקרם מזין ללילה .אני מנסה כל מיני חברות ולאו דווקא יקר זה גם הכי טוב .אשמח לנסות גם את של לייפ שיהיה בהצלחה לכולן.
    מאורית.האימייל הוא orok_@walla.com

    השבמחק
  10. הרגלי הטיפוח שלי - מתאפרת בבבוקר, מורידה בערב את האיפור עם מגבונים (ד"ר פישר) ושוטפת עם מים. פעם, פעמיים בשבוע רוחצת את הפנים עם סבון גרגירים של לוריאל!

    המייל שלי הוא shiribt ב-Hotmail.com

    השבמחק
  11. הרגלי הטיפוח שלי כוללים מריחת קרם לחות בבוקר ובערב. אני משתמשת באותו הקרם בשתי הפעמים. אני מנקה את הפנים עם ג'ל עדין לפנים, וכמובן מסירה איפור (ביום בו התאפרתי) עם מסיר איפור דו פאזי.
    המייל שלי הוא: yaelerlich@gmail.com

    השבמחק
  12. שיגרת הטיפוח שלי היא לרוב ניקוי הפנים בסבון\ג'ל ניקוי של לנקום\דקלאור\ג'יבנשי.מיד אח"כ אני מנקה את הפנים במי פנים להסרת שאריות לכלוך,אני אוהבת את של קליניק מס' 3,ואקלט לנקום.מסיימת כמובן בקרם לחות קליניק במרקם ג'ל.בהסרת איפור אני משתמשת במסיר איפור לעיניים של קליניק,ובמסיר איפור של אסתי לאודר.

    השבמחק
  13. מנקה את הפנים בג'ל ניקוי של לוריאל/אקספוברשר בבוקר ובערב ואז מנקה עם מי פנים shlomit_shlomo@walla.com

    השבמחק
  14. מנקה את הפנים עם סבון של Clean&Clear, קרם פנים של וישי..
    לא מתאפרת אבל אם כן - מסיר איפור של לוריאל/גרנייה.
    פעם ביותר מדי זמן - טיפול פנים :/
    אני מזעזעת D:

    זהר - zoharm89@gmail.com

    השבמחק
  15. בבוקר שוטפת פנים עם סבון פנים קל ומורחת קרם לחות. בערב במקלחת שוטפת עם סבון גרגירים לפילינג עדין ומשלימה בסרום (בדרך כלל זה שמלבין- לכתמי ההריון והשמש...) וקרם לחות ללילה. פעם ב.. עושה פילינג ומסיכה. בדרך כלל שוכחת מזה...
    hagitharan@gmail.com

    השבמחק
  16. את המוצרים הנלווים לניקו וללחות אני רוכשת אצל הקוסמטיקאית שלי והם של דר' כדיר..... שלעורי הבוגר מתאים מאוד....

    השבמחק
  17. שגרת הטיפוח שלי כוללת ניקוי הפנים בבוקר ובערב עם סבון פנים של לוריאל, אח"כ מי פנים של לוריאל ומריחה של קרם לחות פרוביוטיק של חברת הולילנד.
    פעם בכמה ימים פילינג של קליניק/מאק.

    השבמחק
  18. שגרת הטיפוח שלי, נקוי פנים בקר וערב עם סבון פנים של גרנייר. פעמיים בשבוע מסכת סופחת שומן של ד"ר פישרוכמובן קרם לחות וסרום עיניים של אנה לוטן.
    kerernnm@bezeqint.net

    השבמחק
  19. שגרת הטיפוח שלי: בבוקר ובערב ניקוי הפנים עם סבון פנים ואח"כ מי פנים של גרנייה. בבוקר שמה קרם הגנה של אנה לוטן, מסירה איפור עם הדו-פאזי של גרנייה ובלילה קרם לחות של הולילנד.
    המייל שלי: avitalsl@gmail.com

    אחלה הגרלה, תודה :)

    השבמחק
  20. היי.
    ההרגלים שלי....
    בבוקר לפני האיפור שוטפת פנים ומורחת קרם לחות+קרם עיניים.
    בערב מסירה את האיפור בעזרת מסיר איפור אח"כ עוברת עם מי פנים
    ולבסוף שוב קרם לחות+קרם עינייםץ
    :)

    השבמחק
  21. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  22. לאחרונה עברתי לטיפוח יומיומי דווקא עם מוצרים של פייס איט, מסתבר שהם באים לי ממש טוב לעור השמנוני-מעורב. אחד זה סבון פנים פייס איט בוקר וערב (הוא בלי כימיקלים ואלכוהול) קרם לחות גם של פייס איט (כי זה לחות לעור בלי שומן), קרם גוף אחרי מקלחת, טיפול יופי פעם בחודשיים אצל קוסמטיקאית... וזהו בערך

    השבמחק
  23. הייי, אני מנקה את הפנים בבוקר עם סבון פילינג של חברת ג'ייד,מורחת קרם לחות של חברת ד'ר פישר,את האיפור אני מסירה עם מסיר איפור של חברת אסתי לאודר, אני מתאפרת כל יום , לכן חשוב לי לנקות ולטפח את עור הפנים, אשמח להשתתף בהגרלה , בהצלחה לכל מי שתזכה ֱכתובת המיילH972@WALLA.CO.IL
    תודה סילבי.

    השבמחק
  24. היי!
    אני שוטפת את הפנים בבוקר עם הסבון הנוזלי של קליניק. אני מעבירה ניגוב במי פנים ומוסיפה קרם לחות של קליניק ולעיניים - קרם של גרנייר.
    בערב אני מסירה איפור בעיניים עם מסיר איפור של קליניק, שוטפת עם סבון של גרנייר ולפעמים, אם יש לי כוח, אני שמה קרם לילה....
    תודה! טל

    השבמחק
  25. ההודעה הקודמת שלי הופיעה בלי שם, לכן אני מעתיקה שוב את ההודעה .
    הייי, אני מנקה את הפנים בבוקר עם סבון פילינג של חברת ג'ייד,מורחת קרם לחות של חברת ד'ר פישר,את האיפור אני מסירה עם מסיר איפור של חברת אסתי לאודר, אני מתאפרת כל יום , לכן חשוב לי לנקות ולטפח את עור הפנים, אשמח להשתתף בהגרלה , בהצלחה לכל מי שתזכה ֱכתובת המיילH972@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  26. הי,
    בימים שאני מתאפרת,ויש לי כח להסיר את האיפור :)) אני בד"כ מורידה איפור מהעיניים עם חלב פנים עדין של קליניק (בקבוק ורוד). את האיפור משאר הפנים אני מורידה באמצעות מגבונים לפנים (של קרליין).
    לסיום, אני מורחת קרם לחות קליל של לנקום.
    יופי של הגרלה (בטוח תשפר את ההרגלים הקלוקלים שרכשתי). מקווה לזכות!

    השבמחק
  27. הרגלי הטיפוח שלי הם בערב ניקוי פנים עם סבון אובליפיחיה של מסיק וקרם לילה אומגה של פנינה רוזנבלום (שניהם מומלצים מאוד) מעורבב עם קרם רטין A.

    בבוקר קרם לחות של ד"ר קרבלניק 30 SPF (מאוד נחמד, אבל בימים שהעור יבש יותר הלחות לא כל כך מספיקה).

    כיף של הגרלה :)

    merav999 @gmail.com

    השבמחק
  28. הרגלי הטיפוח שלי הם בערב ניקוי פנים עם סבון אובליפיחיה של מסיק וקרם לילה אומגה של פנינה רוזנבלום (שניהם מומלצים מאוד) מעורבב עם קרם רטין A.

    בבוקר קרם לחות של ד"ר קרבלניק 30 SPF (מאוד נחמד, אבל בימים שהעור יבש יותר הלחות לא כל כך מספיקה).

    כיף של הגרלה :)

    merav999 @gmail.com

    השבמחק
  29. אופס, פרסמתי בטעות פעמיים (merav ו- merav999)

    :)

    השבמחק
  30. הרגלי הטיפוח שלי די בסיסיים: שטיפת פנים בסבון עדין (כרגע מוס של לקטופיל), מי פנים (קלין אנד קליר), קרם לחות לעור עדין (אנה לוטן או דר' עור) ויאללה!
    פעם בשבוע גם פילינג אנזימטי (ג'יג'י), מסיכת בוץ (אהבה) ולבסוף מסיכת לחות (בודי שופ החו"לית).
    יופי של גיבאווי! ושנת 2011 מוצלחת לכולם!

    השבמחק
  31. הרגלי הטיפוח שלי מינימליים וסטודנטיאליים: בבוקר שטיפה (בלי סבון) וקרם לחות "פיור" של גרנייה, ששומר על מראה מאט כל היום. בערב - סבון עדין ולישון!

    השבמחק
  32. היי!
    אני לא משתתפת בהגרלה, אבל חייב להגיב לחיוב - הבלוג שלך הוא היחיד שנתקלתי בו באחרונה שלא חייבים חשבון פייסבוק (שאין לי...) כדי להשתתף בהגרלה.
    המשיכי כך ובהצלחה!
    Pie and Cacuts

    השבמחק
  33. מקסים. הלוואי ואזכה. זה יהיה שינוי מבורך לגבי המזל שלי עם הגרלות. אמן והפעם אזכה!
    איך אני מנקה את הפנים? בערב, עם סבון יעודי של loreal, סבון מדהים ואז מי פנים. בבוקר אחרי המקלחת שמה קרם פנים. אף פעם לא שמה קרם פנים בערב. העור שלי מאוד יבש ועדין ואם אני ישנה עם קרם פנים אני מקבלת המון קמטים. אנשים לא מאמינים לי כשאני אומרת שאני בת 42, העור שלי בהיר מאוד, חלק מאוד ונראה במצב טוב יחסית לגילי.

    השבמחק
  34. וואו מגניב
    לא דגמתי עדיין את לייף אז יהיה נחמד לנסות
    כיצד אני מתנהגת בשגרת הטיפוח?
    בוקר וערב- מנקה עם חלב פנים ומי פנים
    בבוקר מצרפת קרם לחות
    פעם בחודשיים ניקוי אצל הקוסמטיקאית
    lilachw1@gmail.com

    השבמחק
  35. בבוקר אני שוטפת פנים עם סבון פילינג עדין של ניוטרוג'ינה ולאחר מכן מורחת קרם לחות של גרנייר, בערב אני שוטפת פנים עם סבון פנים רגיל ומשתמשת במי פנים של קלין אנד קליר ושוב מורחת קרם.

    הגרלה נחמדה ביותר:) shelly9393@gmail.com

    השבמחק
  36. הרגלי הטיפוח שלי: בבוקר סבון פנים של ג'ונסון בזריזות תוך כדי מקלחת. משתמשת באידיאליסט של אסתי לאודר (אליפות!!), ואחריו קרם פנים של קליניק + קרם עיניים גם של אסתי לאודר. בערב מסירה איפור או במקלחת עם סבון הפנים, או עם המים השקופים של לנקום. איפור עיניים תמיד מסירה עם הדו-פאזי של לוריאל, כבר שנים שהוא לא מאכזב!
    shadowmoonlight@gmail.com

    השבמחק
  37. העיקרי זה בערב, תרחיץ פנים, ולחות לפנים ולעיניים. תמיד. לפעמים מתווסף לזה מסיר איפור לפני, ומי פנים באמצע, תלוי בצורך ובתחושה.

    glamsparks בג'ימייל דוט קום

    השבמחק
  38. אני מגדירה את עצמי כאישה מאוד מטופחת. כל בוקר ההתארגנות שלי לעבודה מתחילה במקלחת חמה הכוללת תכשירים לטיפוח העור, ממשיך במריחת קרמים למיניהם (לכל איבר בגוף קרם שונה, שלי להתעצל). אוהבת איפור טבעי ועדין, לא אוהבת להסתיר את עור הפנים שלי. זה נמשך שבמשך כל היום אני דואגת לשמור על עור הפנים בעזרת מטליות לחות המכילות סרומים שונים, וכאשר אני חוזרת הביתה דואגת מיד לנקות את האיפור מפני שלא יזיק להן ולמרוח קרם פנים. לפני השינה אני עושה את אותו התהליך של מקלחת+קרמים שעשיתי בבוקר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails