יום רביעי, 8 בדצמבר 2010

בא לכם לדבר על ריחות?

רוצים לקבל מידע מקצועי על בשמים נשיים וגבריים? על תווי הניחוח המרכיבים אותם? מה הבשמים הלוהטים ביותר בעונה זו של השנה, או אפילו איך בכלל הכל התחיל בתחום הבישום? את המענה לכל השאלות הללו (ואף יותר) תוכלו למצוא בפורום מקצועי וייחודי מסוגו בנושא הבישום, שעלה השבוע בפורטל היופי "בי ביוטי".

פורום בישום

הפורום הוקם בשיתוף פעולה עם יבואנית הבשמים "CALL PERFUME", אשר ללא ספק הצליחה לרכוש לעצמה מוניטין ולהתבסס בתודעת הציבור הישראלי כיבואנית מובילה של מותגי בישום יוקרתיים במחירים אטרקטיביים מאד. כשחקנית מפתח בתחום הבישום, החברה רואה חשיבות רבה ביצירת קשר עם קהל הלקוחות שלה והיא מקווה לעשות זאת בהרחבה באמצעות הפורום החדש.

את מושכות הניהול של פורום הבישום החדש קיבלה לידיה, לא אחרת מאשר גליה תורן-חן – "אנציקלופדיה אנושית" לבשמים וניחוחות, כשבאמתחתה ניסיון רב שנים בתחום, הן בשוק המקומי והן בבינלאומי. גליה משמשת, בין השאר, כיועצת מגמות למותגי יופי ומרצה מבוקשת מאד בתחומי היופי השונים. עם השנים, התמחתה גליה בקרב בתי הבישום הנחשבים ביותר בעולם כולו ולראשונה היא תחלוק את הידע הרב אשר צברה בכל שנות ניסיונה, עם גולשי האתר.

גליה תורן-חן גליה תורן-חן

את פורטל היופי "בי ביוטי", אני מניחה שאין צורך להציג... לבודדים מביניכם שטרם הזדמן להם להכיר, מדובר באחד מאתרי היופי המובילים ביותר בשפה העברית. האתר הינו בבעלות המאפרת אורית ויזל וניתן למצוא בו כתבות שונות בנושאי יופי ומידע מקיף ביותר, המתעדכן מדי יום ביומו. פורום הבישום החדש אשר עלה באתר, מצטרף למעשה אל שמונת הפורומים הקיימים בו זה מכבר ומנוהלים על ידי אנשי מקצוע העוסקים בנושאי יופי שונים כמו טיפוח, איפור, שיער ועוד.
(גילוי נאות: אני אחת מכתבי האתר וכמו שאתם בוודאי יודעים, אני גם חברה ברשת הבלוגרים שלו)

אז יאללה, למה אתם מחכים? לפורום החדש הקליקו כאן ו"יבושם לכם"!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails