יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

סילבסטר זוהר מבית "נטורל פורמולה"

מראה הסילבסטר מבית נטורל פורמולה צלם אוהד רומנו

מראה השיער לסילבסטר 2011 של חברת "נטורל פורמולה", אותו יצר מעצב השיער עומר אסף, מציג תסרוקת אסופה מוגבהת במראה קלאסי, באמצעותה תווי הפנים והאיפור מקבלים הדגשה והארה והוא משאיר את הפוקוס גם לאאוטפיט.

"את מראה הסילבסטר עיצבנו במיוחד על מנת לאפשר לכל אחת ליישם את המראה בכוחות עצמה. זהו מראה דרמטי, חושני וסקסי. על שיער יבש מורחים בעזרת כף היד מעט ווקס על השיער בעודו פזור, עושים קוקו מוגבה, צמוד ומהודק ואוספים בגומייה, את הקוקו שנוצר יש ללפף מסביב לגומייה וניתן לבצע זאת בשתי צורות:  ליצירת מראה מרושל יש למרוח על הקוקו מוס וללפף מסביב לגומייה  ולתפוס עם סיכות ,ליצירת מראה מהודק יותר יש לקלוע צמה ללפף צמוד לקוקו. לסיום יש להתיז ספריי ברק למראה ערב מבריק וזוהר", מסביר עומר אסף.

את המראה מובילה השחקנית אניה בוקשטיין, פרזנטורית "נטורל פורמולה" זו השנה השלישית.

המראה עושה שימוש בשלושה מוצרים מובילים מבית נטורל פורמולה:

מוס לבניית נפח GO VOLUME - מאפשר לשלוט תוך שניות בשיער ומעניק לו נפח וחיוניות. מכיל חוחובה ופרוטאין משי, המעניקים לשיער מראה מלא, בעל ברק וקל לסידור, בעיצוב הנשאר לשעות (מחיר: 27.99 ₪).

ספריי GO SHINY - למראה שיער מבריק ובריא עם פרוטאין משי. עוטף את השיער בסיליקונים המעניקים לו זוהר וחיוניות. פרוטאין המשי מאזן את רמת הלחות בשיער ומעניק לו רכות וגמישות ועיצוב הנשאר לשעות. הספריי מכיל רכיבים טבעיים לשמירת הלחות הטבעית של השיער בהם תמצית זרעי ענבים, שמנים, וויטמינים, החיוניים לשמירה על בריאות, חוזק ולחות השיער (מחיר: 39.99 ₪).

ווקס למראה מט GO CREATE - מאפשר עיצוב פרוע, במראה מרושל, או לשיער מהודק לראש.מעניק אחיזה חזקה לאורך זמן. מכיל רכיבים מזינים ורווי לחות המסייעים לשיקום השיער ומשיבים לו את המראה הבריא (מחיר: 31.49 ₪).

1

את מוצרי נטורל פורמולה ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק הגדולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails