יום שני, 8 בנובמבר 2010

סניף חדש לרשת BODY SHOP בארץ

'BODY SHOP' – הרשת למוצרי הטיפוח והפינוק לגוף, פותחת חנות חדשה בקניון "חוצות" בכרמיאל, שתשתרע על פני שטח של 33 מ"ר, בהשקעה כוללת של 350,000 ₪. קונספט החנות החדשה מתיישר עם קו העיצוב החדש של החברה, המבוסס על סגנון של ספא אמיתי, מלווה בתחושות פינוק ומרגוע. העיצוב בקו נקי ובגוונים של ירוק בהיר, המשדרים אלגנטיות ושלווה המדגישים את הקונספט הטבעי של החברה.

חנות בודי שופ

דני בר-און, מנכ"ל הרשת מוסר: "רשת BODY SHOP הכוללת כיום 41 סניפים בפריסה ארצית, נמצאת במגמת התפתחות מתמדת, כאשר מטרתנו להתפרס בכל רחבי הארץ ולמקם חנויות שלנו באזורים אסטרטגיים ברמת קהל הלקוחות הפוטנציאלי. החנות החדשה בכרמיאל, שעוצבה בקונספט החדש של הרשת, תציג ללקוחות האזור את ליין המוצרים האהוב והמוכר, לצד סדרות מוצרים חדשות שהשקנו לאחרונה, כולל הרחבת ליין הבישום לנשים, שהוצאנו במהלך החגים וזכה להצלחה אדירה".

BODY SHOP הינה רשת חנויות לטיפול ופינוק מהטבע, הפונה לנשים וגברים כאחד, ומעניקה חווית קנייה המשלבת מוצרי טיפוח איכותיים, שירות אדיב ומקצועי ומחירים שווים לכל נפש. הרשת משלבת בין הגישה הטבעית-מסורתית לגישה המדעית- מודרנית, תוך שימוש בחומרים טבעיים, ידע רפואי וטכנולוגיות חדשניות. תכשירי הרשת ניתנים למחזור והאריזות ידידותיות לסביבה. החברה אינה עורכת ניסויים בבעלי חיים ולא משתמשת במרכיבים מן החי. בימים אלה השיקה הרשת אתר אינטרנט חדש המאפשר לקהל הלקוחות לרכוש את מוצרי הרשת באונליין - http://www.bodyshop.co.il/.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails