יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

טיפים לאיפור למרכיבות משקפי ראיה

photo_16659_20100517

משקפיי ראייה הן אביזר אופנתי לכל דבר ונהפכו עם השנים לסוג של תכשיט. אלא שלעתים, המשקפיים נותנות מסגרת לפנים, אך מסתירות ומקטינות את העיניים ונשים רבות, אשר מרכיבות משקפיים תוהות מהי הדרך הנכונה להתאפר.
אורית חברוני, מנהלת מחלקת הקוסמטיקה בסניף רמת אביב של סופר-פארם מציעה טיפים שימושיים למרכיבות משקפיי ראייה:

1. בסיס: אזור העין הוא אזור שקוע וכהה עם שכבת עור דקיקה. כדי להבליט ולהבהיר את העין עלייך לטשטש את הכהות באמצעות מייק אפ בגוון העור וקונסילר בגוון אחד נמוך יותר. בימי הקיץ החמים רצוי למרוח מייק אפ על בסיס מים באזור העפעפיים וקונסילר לטשטוש כתמים כהים מתחת לעיניים.

2. מסגרת לעין: מאחר ועדשות המשקפיים מקטינות לכאורה את העיניים, יש ליצור באמצעות אייליינר או עפרון שחור מסגרת לעיניים. בימים חמים מומלץ לבחור עפרון או אייליינר עמידים במים. מי שמתקשה לשרטט מסגרת באמצעים אלו יכולה להיעזר בצללית שחורה ומכחול אייליינר. במקרה זה, יש לטבול את המכחול במים ובצללית ולמרוח את המסגרת מעל העפעפיים ומתחת לעיניים.

3. צללית בהירה על העפעפיים: צללית בהירה על איזור העפעפיים תסייע להבליט את העין מבעד לעדשה ולכן, בכל מקרה, כדאי להדגיש את העפעף בצבעים בהירים.

4. לבחור את גוון הצללית: בשלב בחירת הגוון יש לשים לב לצבע המסגרת של המשקפיים. נשים שמרכיבות משקפי ראייה בגוונים טבעיים ועדינים, כמו כסף, זהב, אפור בהיר, אוף ווייט ודומיהם יכולות לבחור בשלל גוונים בהתאם לתחושתן, אך רצוי לבחור בדומיננטיים יותר. לנשים שמרכיבות משקפי ראייה עם מסגרת צבעונית מומלץ לבחור בצלליות מאותה משפחה של צבע המסגרת. לדוגמא, אם המסגרת בצבע כחול, כדאי לבחור בצלליות בגווני תכלת, אפור-כחול, כסוף וכדומה

5. ליצור מראה זוהר: להשלמת מראה הצללית, מומלץ למשוח את העפעפיים העליונים בצללית אבקה בעלת מראה בוהק המשלים את העין המודגשת ו"פותח" אותה.

6. טאץ' אחרון למסגרת: לאחר שרטוט המסגרת יש למשוח את הריסים העליונים והתחתונים במסקרה כהה. במקרה של נשים המרכיבות משקפיי ראייה מסקרה כהה עדיפה על מסקרה בגוונים חומים טבעיים משום שהיא תורמת להבלטת העין.

7. שפתיים: מאחר ואיפור למרכיבות משקפי ראייה מדגיש את העיניים מומלץ למשוח את השפתיים בגלוס בגוונים בהירים. הגוון המומלץ העונה הוא גוון ה"ניוד". עם זאת, מי שבחרה לתת למסגרת משקפי הראייה "לדבר בעד עצמן" ולא למרוח את העפעפיים בצלליות דומיננטיות, מומלץ דווקא להדגיש את השפתיים בשפתון בוהק.

 

צילום: Graeme Weatherston

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails