יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

לא הולך ברגל!

רגל סוכרתית הינה אחד הסיבוכים הקשים של חולי הסוכרת ועל כן נדרשת הקפדה יתרה ושמירה על שלמות העור. לרגל יום הסוכרת הבינלאומי שחל היום, מגישים מומחי טבע ישראל ו-AHAVA צרור עצות שיעזרו לכם להציל את כף הרגל שלכם.

photo_16854_20100519צילום: Simon Howden

חולי סוכרת נאלצים להתמודד עם פנים רבות של המחלה הקשה, שהולכת ופוגעת ביותר ויותר אנשים ברחבי העולם. אורח החיים המודרני והשמנת יתר הם חלק מהגורמים להופעת מחלת הסוכרת.
אחד האספקטים של מחלת הסוכרת הוא כף הרגל הסוכרתית. לחולי סוכרת יש נטייה גדולה יותר לסבול מפגיעה בעצבי כף הרגל כתוצאה משיבוש בזרימת הדם. הפגיעה העצבית בכפות הרגלים, הופכת את חולי הסוכרת לרגישים לפצעים וזיהומים, שכן לעיתים רבות אין הם חשים גם בפגיעה הקלה ביותר. חוסר תשומת לב לפצעים בכף הרגל יכולה לגרום לזיהומים קשים וגרוע מכך - לכריתת כף הרגל.
כיום נעשה מאמץ רב-עולמי למניעה וטיפול מוקדם, על מנת להקטין את ממדי הפגיעה של הרגל הסוכרתית ולמנוע קטיעת גפים ותמותה.

לרגל חודש המודעות לסוכרת קיבצו מומחי טבע - יצרנית D-MEDIC מסדרת הדרמו-קוסמטיקה "קלינרל", עצות שימושיות לשמירה על כף הרגל:
· הקפידו לנעול נעליים נוחות בבית ובחוץ.
· אל תלכו יחפים.
· לפני נעילת נעליים בדקו שאין בליטות ו/או חפצים בפנים.
· הקפידו לגרוב אך ורק גרבי כותנה ללא תפרים.
· התבוננו ברגליכם מדי יום ובדקו כי אין חתכים, שלפוחיות, שריטות או אדמומיות. אם מצאתם כאלה, יש לפנות מיד לרופא המטפל.
· גזרו ציפורניים בקו ישר ונסו להימנע מפציעת העור שסביבן.
· הקפידו לרחוץ את כפות הרגליים במים פושרים ולייבשן ביסודיות במיוחד בין האצבעות.
· לאחר הרחצה יש למרוח את כפות הרגליים בקרם למניעת יובש וסדקים, למשל D-betic מסדרת קלינרל. הקרם מונע יובש ועור סדוק ומונע היווצרות כיבים ופצעים.
· כף רגל סוכרתית רגישה במיוחד ולכן נדרשת הקפדה יתרה ושמירה על שלמות העור. שימוש יומיומי בקרם עשיר לרגליים ימנע סדקים, שעשויים לגרום זיהומים וסיבוכים וישמור על עור גמיש וחלק.
· חשוב להיבדק באופן תדיר אצל רופא.

חברת טבע וחברת AHAVA פיתחו במיוחד עבור חולי הסוכרת את מוצרי D-MEDIC קרם רגליים מסדרת clineralלטיפול בעור יבש וסדוק, המאושר על ידי האגודה הישראלית לסוכרת - א.י.ל.

Clineral_D-BETIC_Comp (Custom)

המוצרים מיועדים לחולי סוכרת ומהווים נדבך חשוב במניעה, טיפול ושמירה על כף הרגל הסוכרתית. המוצר שנבדק קלינית, מבוסס על נוסחה מרוכזת וייחודית של מינרלים ובוץ מים המלח, המעשירה את העור בלחות, תורמת לסגירת הסדקים ומשככת את הגרד והאדמומיות הנגרמים כתוצאה מן היובש. קרם הרגליים מעניק לעור כמות נדיבה של מינרלים החיוניים להגנה על שלמות הרקמה ומעשיר את תאי העור במרכיבי לחות טבעיים.
מחקרים מדעיים מאשרים את יעילות המינרלים בהחלמת עור פגוע ובשמירה על תפקודו המיטבי. בדיקות קלינית הוכיחו שיפור משמעותי במדדי העור היבש: סדקים, חספוס, יובש, גרד ואדמומיות.

במהלך פיתוחה של הסדרה - שנמשך כשלוש שנים - הושם דגש על הצד התחושתי. כתולדה מכך פותחו מוצרים בעלי מרקם נעים, ספיגה טובה ונטולי בושם. כמו-כן, נבדקה במחקרים האפקטיביות של המוצרים הקוסמטיים, כלומר יכולתם להקל על הסימפטומים שאותם חווים הצרכנים הרלוונטיים. הסדרה מהווה מוצר משלים לטיפול תרופתי ומאפשרת תחזוקה נכונה של העור באמצעות ליחוח, שימון והוספת מרכיבים מינרליים הכרחיים. פעולות אלו מהוות נדבך נוסף וחשוב בטיפול ומובילות לשיפור איכות החיים: הרגעת העור, שיכוך הסימפטומים ושיפור מראה העור.
המוצרים בסדרה הינם ללא סטרואידים, ללא SLS, ללא בישום וללא פרבנים.

2

המחיר:
D-MEDIC קרם לכף הרגל – 55 ₪ (תכולה: 125 מ"ל).
D-MEDIC ג'ל גרגרים לכף הרגל – 60 ₪ (תכולה: 100 מ"ל).

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ובבתי המרקחת המובחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails