יום שישי, 8 באוקטובר 2010

רשת SABON פותחת ביפן 2 חנויות קונספט נוספות

SABON, רשת מוצרי הטיפוח והאווירה הישראלית הבינלאומית המובילה, ממשיכה את מהלך פתיחת רשת החנויות במזרח אסיה. החברה מכריזה על פתיחת 2 חנויות נוספות ביפן בהשקעה של כ- 2 מיליון דולר: האחת - בעיר אוסאקה, והשניה - בעיר אומיה, במרכז הקניות "לומין". שתי החנויות החדשות ביפן מצטרפות ל-6 חנויות אחרות של הרשת הממוקמות בטוקיו ובאוסאקה במרכזי קניות אופנתיים ושוקקים.

כפי שניתן להבין, מוצרי SABON פופולאריים בקרב קהל הצרכנים היפני. יש לציין, כי החנות המובילה של הרשת ביפן מגלגלת מחזור של כ-3 מיליון דולר בשנה! קהל הלקוחות מורכב בעיקר מנשים בגילאי 30 עד 50 ומזוגות צעירים. הבאר של SABON, הממוקמת במרכז כל אחת מחנויות הרשת בכל מקום בעולם, הפכה ביפן לנקודת מפגש רומנטית, אליה מגיעים זוגות ורוחצים יחדיו ידיים ומתנסים בחוויית הטיפוח המענגת של המותג.

מסתבר, כי הניחוח המוביל ביפן הוא ניחוח היסמין, שפותח בישראל בעקבות דרישה של השוק היפני, הופץ ברחבי העולם וזכה להצלחה בכל המדינות בהן פועלת SABON ובכללן ישראל.

בנוסף, מוצרי הטיפוח של SABON מופיעים תדיר בעמודי הלייף סטייל של מגזינים בינלאומיים מובילים דוגמת ה"אל", "באזר" ו"מארי קלייר" היפניים, לצד מגזינים מובילים ביפן דוגמת: "ספרינג", "ויוי", "אוז", "מינה" ועוד.

זהו, ללא ספק, הישג מכובד ביותר לרשת ישראלית, המונה כיום 62 סניפים בשמונה מדינות: בהולנד - 23 סניפים, בארה"ב - 13 סניפים, ביפן - 8 סניפים, ברומניה - 8 סניפים, באיטליה - 3 סניפים, בבלגיה - 2 סניפים ובקנדה סניף אחד. בישראל מונה הרשת 31 סניפים. הרשת ממשיכה במגמת התרחבות בינלאומית ולוקאלית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails