יום ראשון, 31 באוקטובר 2010

CARELINE משיקה את TRIPLE OMEGA - סדרת טיפוח לפנים

סדרת הטיפוח טריפל אומגה מבית קרליין צילום דני לרנר r

קרליין, חברת הקוסמטיקה הישראלית המובילה, משיקה בימים אלו את TRIPLE OMEGA - סדרת טיפוח חדשנית לפנים, המבוססת על קומפלקס Skin Activating System®. מדובר בפיתוח של מעבדות קרליין (פטנט ישראלי) בו משולבים 3 סוגי אומגה: 3, 6 ו -9, היוצרים הגנה אקטיבית במיוחד בפני נזקי סביבה ואקלים, מסייעים לשמירה על גמישות העור, מאטים הופעת סימני התבגרות ומעודדים את יכולת ההתחדשות ותיקון הנזקים העצמית של העור.

כידוע, חומצות אומגה הינן חומצות שומן חיוניות המהוות מרכיב חיוני לשמירה על בריאות התאים בעור. בנוסף, הן מסייעות לקליטת סוגים שונים של ויטמינים והורמונים, מונעות דלקתיות המזרזת את תהליך הזדקנות העור ומספקות לחות וגמישות לשמירה על הסיבים האלסטיים האחראים לגמישות העור. הקומפלקס, המכיל את שלושת סוגי האומגה, מעניק לעור את הכמות החיונית לתפקוד תקין של העור ובכך מונע הופעה מוקדמת של סימני הזדקנות.

סדרת TRIPLE OMEGA כוללת 4 מוצרים:

קרם יום פעיל 15 SPF לעור רגיל ויבש – מספק הגנה מפני שמש ורדיקלים חופשיים, אספקת לחות, שמירה על גמישות ומניעת הופעת קמטוטים. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות, מסנן קרינה (מחיר: 109.99 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

סדרת טריפל אומגה קרם יום פעיל מבית קרליין צילום דני לרנר (4) (Custom)

תחליב לחות יומי 15 SPF לעור רגיל או שמן – מספק הגנה מפני שמש ורדיקלים חופשיים, אספקת לחות, שמירה על גמישות, מניעת הופעת קמטוטים. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות, מסנן קרינה (מחיר 109.99 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

קרם לילה פרו אקטיבי לכל סוגי העור - מספק הזנה עמוקה במהלך מנוחת הלילה כפעולה משלימה לקרם היום, מעכב את התבגרות העור, מחדיר לחות ומינרלים וחומרי הזנה. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, חמאת שיאה, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות. (מחיר 109.99 ₪, תכולה: 50 מ"ל).

סדרת טריפל אומגה קרם לילה מבית קרליין צילום דני לרנר (1) (Custom)

קרם עיניים ושפתיים – מחזק את העור העדין והדק סביב העיניים והשפתיים, מפחית סימני עייפות סביב העיניים, מגן מפני רדיקליים חופשיים. מכיל קומפלקס Skin Activating System®, חמאת שיאה, ויטמין E, ויטמין B-5, מרכיבי לחות (מחיר 109.99 ₪, תכולה: 30 מ"ל).

טריפל אומגה מבית קרליין קרם עיניים ושפתיים צילום דני לרנר (Custom)

כל המוצרים בסדרה הינם היפו אלרגניים וכמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים.
להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails