יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

הגבר הישראלי עובר שלב: טרנד הפדיקור-מניקור בקרב הגברים הישראלים מתחמם

IMG_4905

בשנים האחרונות, טרנד הפדיקור-מניקור התפתח וצמח, כך שניתן לראות מכוני קוסמטיקה המתמחים בטיפולי פנים, ציפורניים ועוד גם ליד הפיצוצייה הקרובה הבית. אלא שלאחרונה, טיפולי ה"פדיקור-מניקור" הם לא רק נחלתן של הנשים - יותר ויותר גברים מפנים זמן כדי לדסקס עם הפדיקוריסטית הצמודה.
לא עוד עדר נשי הניצב בפתח מכוני הקוסמטיקה, כיום, היחס בין נשים לגברים במכונים אלו הוא כמעט שווה והטיפולים ששני המינים דורשים זהים אף הם: מניקור, פדיקור, טיפולי פנים, הסרת שיער וכו'.

עוזי ביאז בעלים ומנכ"ל רשת טיפולי היופי והטיפוח Happy Hour, מדווח על עליה גוברת בקרב הקהל הגברי הפוקד את המקום ומבקש להתענג על הטיפולים השונים. לדבריו: "הפער בין הרגלי היופי והטיפוח בין גברים ונשים הולך ומצטמצם. גברים מתעניינים ביופי וטיפוח יותר מבעבר, מקדישים לו מזמנם ואף אינם מתביישים לבקר בטריטוריה כל כך "נשית", לכאורה. ישנה הגדרה מחדש של הגבר הישראלי, והגבולות בין טיפולים נשיים וגבריים מיטשטשים".

רשת מכוני הקוסמטיקה happy hour ממוקמת בלב המיינסטרים התל אביבי, בדיזינגוף סנטר. בתחילת חודש דצמבר יפתח סניף נוסף, שני במספר, על שטח של 100 מ"ר, ברח' אבן גבירול 73 (במקום סניף "קופי בין"), בהשקעה של כ-1,000,000 ₪.
הרשת מאמצת את הקונספט הניו יורקי המצליח ומעניקה תחת קורת גג אחת את כל טיפולי הקוסמטיקה, האיפור, הגוף והפנים בשירות מיידי, מהיר, זמין ובמחירים לכל כיס, תחת הרעיון של "walk in". הסניף החדש באבן גבירול יעוצב לפי הקונספט של חנות הדגל בדיזינגוף סנטר ויכלול את כל הטיפולים, כולל מתחם VIP הכולל 5 עמדות מניקור, פדיקור ומסאז'ים.

חנות1 (Custom)חנות 4 (Custom)

אגב, בימים אלה נמצאת הרשת במו"מ מתקדם לפתיחת סניף שלישי בקניון שבעת הכוכבים בהרצלייה וסניף נוסף בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails