יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

חדר הכושר מעולם לא הריח טוב יותר…

קרוב לוודאי שנתקלתם בימים האחרונים בסרטון הפרסומת לבושם החדש לגבר מבית דווידוף, Davidoff Champion – זה המציג גבר (חתיך הורס, יש לומר) בחדר כושר, כשהוא מרים משקולות, או כפי שמסתבר לקראת סוף הסרטון שהוא בעצם אוחז את בקבוק הבושם החדש שמעוצב בצורת משקולת:

הבושם Davidoff Champion, מיועד לגבר שהספורט הינו חלק חשוב בחייו. הוא מוכן לבצע ולהצליח, הוא דוחף מעבר לגבולות ומתגבר על אתגרים. הוא נחוש, ממוקד ויודע בדיוק מה הוא רוצה: להישאר תמיד בפסגה. עיצוב הבקבוק ייחודי - כמשקולת עבה, מעניקה מגע גברי וגס, של גבר החלטי, נחרץ אשר דבק במטרה.

במסגרת הפעילות שעורכת "לילית קוסמטיקה" (היבואנית של המותג) לקידום המכירות ומתוך החיבור שבין הבושם החדש לבין עולם הספורט, יוצבו עמדות מיוחדות ב-6 קניונים מובילים (עזריאלי, קריון, רמת אביב, מלחה, דיזינגוף סנטר ובקניון הנגב). העמדות ימותגו ברוח עולם התוכן של הבושם, עם אבזור של מכשירי כושר מסביב. ללקוחות הקניון ולעוברים ושבים, יחולקו שוברי הגרלה עם שאלה בנושא כושר, כאשר בין העונים נכונה תיערך הגרלה. הזוכה המאושר יזכה במנוי לחדר כושר למשך חודשיים!

דווידוף- צילום לב קוגן

לדברי אורי בילט, סמנכ"ל מכירות "לילית קוסמטיקה": "הבושם החדש לגבר Davidoff Champion משדר ערכים של כושר, ספורטיביות, גבר אסרטיבי אשר מודע לאיך שהוא נראה. מתוך עולם התוכן הזה, בחרנו לצאת בשיתוף פעולה עם גופים, כמו חדרי כושר, אשר הולמים את ערכי המוצר החדש ומסייעים במיצובו. אין לי ספק, כי הפעילות שאנו עורכים בקניונים, יסייעו לנו בבניית מודעות חזקה יותר, תוך שיתוף הקהל בחוויה יוצאת דופן".

Davidoff Champion

הבושם החדש יושק בגדלים של 50 מ"ל א.ד.ט. (360 ₪) ו-90 מ"ל א.ד.ט (497 ₪) וניתן יהיה להשיגו ברשתות השיווק: סופר פארם, ניו פארם, המשביר, אפריל ובחנויות נבחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails