יום שני, 18 באוקטובר 2010

איך מגיב עורנו לעונת המעבר? טיפים לטיפול בעור בעונת המעבר

31184_377086307573_204238202573_3778009_5736677_n

הסתיו הינו אות וזמן להתחיל לדאוג ולטפל בעור לתיקון עוולות הקיץ. זיוה גלעד, מנהלת הדרכה בחברת AHAVA, מסבירה איך הכי נכון לעשות את זה:

השמש, אמנם מועילה לגוף ביצירת ויטמין D, אך אויבת מס' 1 של העור וגורמת לו נזק מצטבר, שלא תמיד נראה מיד לעין וזאת מאחר שבקיץ אנו מבלים יותר זמן בחוץ. החום גורם לנו לברוח למזגן, ומי שאין לו מזגן בנמצא, בוחר לבלות בקניון המקורר. בנוסף, ידוע כי זיהום האוויר גבוה יותר בקיץ.
אנו מרגישים יותר טוב בסביבה המקוררת, אך לא כן עורנו. המזגן מייבש את האוויר, מוריד את רמת הלחות בו והעור סובל מכך. לכן, יש לטפח את העור ה"פגוע" לפני כניסת החורף, אשר אף הוא בתורו גורם לו נזק:

1. לפנים - מומלץ לעשות פעמיים בשבוע פילינג גרגרי עם הרבה מים, לעסות בעדינות ולשטוף היטב, ואז למרוח מסכת לחות. להניח מעל המסכה קומפרס לח (מגבת טבולה במים פושרים) לכמה דקות. לאחר מכן, לעסות את המסכה עד ספיגה וללכת לישון עם מה שנותר על העור. בבוקר יש לנקות את הפנים עם קרם ניקוי עדין ואז למרוח סרום, קרם עיניים וקרם לחות.

2. לגוף – מאחר והקיץ מסתיים לו, השיזוף הולך ומתכלה והעור נותר יבש כתוצאה מהשיזוף. מומלץ לעשות פילינג גרגרי לגוף ולמרוח קרם גוף מסדרת DERMUD העשיר בחומרים מלחחים ומרגיעים לעור, בכדי לשקם את נזקי הקיץ.

3. לשיער – אחרי שגם השיער היה חשוף לשמש ולפגעי הקיץ, מומלץ לספק לשיער מנה טובה של מינרלים וחומרים מחיים לקרקפת ע"י מריחת בוץ מינרלי, להניח על השער כובע מקלחת בכדי לאטום את השיער, להשאירו על השיער 5 דק', לשטוף היטב ולחפוף עם שמפו ומרכך AHAVA – המנקים וממריצים דם לעור הקרקפת, מחיים את השערות ומעניקים להן ברק.

4. רגליים – לרוב, רגלנו "מוזנחות" מהליכה בסנדלים, לכן מומלץ לעשות אמבט עם מלח אמבט AHAVA, לייבש היטב ולמרוח קרם רגליים מסדרת DERMUD המעדן ומרכך.

5. אזור המחשוף – לרוב, הוא זה החשוף מאד לשמש, מאד ניזוק מקרינתה ומפתח כתמים ונמשים. מומלץ להתרחץ בסבון מועשר בלחות ולאחר המקלחת למרוח קרם גוף מסדרת DERMUD המועשר ומוזן בחמאת שיאה ובתמציות צמחים מלחחות ומרגיעות. בנוסף, את קרם הידיים עם SPF12, מומלץ למרוח על אזור המחשוף במשך היום ועל הידיים החשופות. קרם זה הינו מבהיר כתמים שנוצרו מהשמש.

את המוצרים של חברת AHAVA ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות, בדיוטי פרי ובחנויות AHAVA. לאתר החברה: www.ahava.com

תגובה 1:

  1. ישי להם שמן גוף יבש פשוט ליגה, הריח לא נשאר לאורך זמן אבל היא נעים חבל על הזמן ובכלל זה קו מוצרים מאוד מוצלח

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails