יום שלישי, 7 בספטמבר 2010

בחג הזה תלבשי לבן… (או איך להתאפר כשלובשים לבן)

חגי תשרי קרבים ובאים ועמם הרצון להתחדש ולהתהדר במלתחה חדשה ומראה חגיגי במיוחד. הצבע השולט לקראת החגים הוא הלבן המסמל טוהר, התחדשות, בתוליות, קדושה ועוד. הצבע הלבן כולל את כל קשת הצבעים ולכן הוא הצבע האידיאלי להתהדר בו בערב החג.
שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS, מעניקה טיפים ועצות להופעה מושלמת והתאמת האיפור לבגדי החג הלבנים:

עם שמלה אוורירית לבנה - מומלץ להתאפר בגוונים רכים והרמוניים, תוך שימת דגש על רעננות ורכות. מומלץ להשתמש במייק-אפ נוזלי על-מנת לא להכביד על המראה וליצור מראה טבעי ורענן. בנוסף מומלץ להשתמש בצבעים רכים: אפרסק, ורוד, כתמתם וחומים רכים. על-מנת ליצור מראה רך ועדין, שיתאים לשמלה הלבנה יש ליצור קווים עגולים ורכים מסביב לעין, באמצעות טשטוש גוון חום עדין והוספת שכבה עבה של מסקרה. יש להניח סומק רך ועגול על הלחיים ולטשטש בתנועות סיבוביות ליצירת מראה רענן וטהור. להשלמת המראה, ניתן למשוך את השפתיים בגלוס בגוון ורוד בהיר או שקוף.
טיפ לבן: בעזרת צללית בהירה יש להרטיב מעט עם מכחול דק ולשרטט איילנר נוצץ וזוהר. האפקט שיתקבל פתוח ומואר.

עם טוניקה לבנה ומכנס צמוד או ג'ינס - זה הזמן להוסיף על האיפור האוורירי והטבעי איילינר מודגש. יש לבחור איילינר בגוון שחור ולשרטט פס דק עם זווית בקצה העין. ניתן לערבב צללית עם מים ובעזרת מברשת דקה לייצר אייליינר צבעוני - כחול/ירוק יתאימו. את השפתיים מומלץ להדגיש בעזרת שפתון ומעליו גלוס למראה נשי וסקסי.
טיפ לבן: ניתן להיעזר בצללית בגוון לבן או פנינה ולהניח נקודות אור על עצם הגבה ועצמות הלחי למראה זוהר יותר.

עם חליפת מכנסים לבנה - להשלמת מראה זה כדאי להשתמש בגווני פסטל ההולמים מאד לבוש לבן: תכלת, לילך, סלמון, פודרה, ורוד עתיק וכסף יתאימו. ניתן להניח צלליות רכות מסביב לעין עם הרבה מסקרה.
טיפ לבן: לאחר הנחת השפתון (בהיר וטבעי) הניחי מעט גלוס עם צללית לבנה על מרכז השפה. המראה שיתקבל - שפתיים מלאות וחושניות.

חג שמח עם התחלות חדשות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails