יום שבת, 4 בספטמבר 2010

נסיעת מבחן: מייקאפ ביוג'ניק של קרליין

קיבלתי להתנסות את המייקאפ החדש/מחודש של חברת הטיפוח הישראלית "קרליין", מסדרת ה"ביוג'ניק". לדברי החברה, מדובר במייקאפ מטפח, המעניק לעור מראה זוהר וקורן עם כיסוי מושלם למשך 16 שעות.

DSCF2172

המייקאפ מתאים לכל סוגי העור, הוא פותח ויוצר בהתאמה לאקלים הישראלי והוא מבוסס על קומפלקס לחויות וסיליקונים המעניקים לעור את המראה הרענן והזוהר.

1

הערה: את המייקאפ קיבלתי להתנסות כבר לפני כחודש וחצי. מודה ומתוודה, שבאותו מועד הייתי באחת התקופות הלחוצות ביותר שלי, לקראת מהלך שעתיד לשנות את חיי. המתח הנפשי בו הייתי שרויה הותיר את אותותיו על פניי בדמות סבוריאה קלה (יובש, אדמומיות וקילופי עור) שהתפרצה לה באיזור שבין הגבות שלי, והמייקאפ – למרות שהוא אמור להיות מועשר בלחות – לצערי הרב, רק הדגיש זאת יותר.
כעת, שכל התקופה המתוחה כבר מאחורי, הפטריוטיות שבי החליטה להעניק למייקאפ הזדמנות נוספת:

המוצר מגיע בבקבוק זכוכית עם משאבה, המאפשר הוצאת כמות מדודה המספיקה לשימוש על כל הפנים. למרות שאני לא אוהבת להיות קטנונית, צרם לי מעט המראה של המדבקה המודבקת עליו ברשלנות-מה – דבר שמבחינתי מעניק למוצר מראה זול ולא אסתטי (אגב, גם בצידו השני של הבקבוק נצפתה תופעה דומה...).

2

את המייקאפ הנחתי מעל קרם לחות, ללא פריימר – תחילה עם האצבעות, אבל מהר מאוד עברתי לשימוש במברשת (190 של MAC), שהעניקה למראה גימור יפה יותר.

כפי שניתן לראות בתמונה שלהלן, ממרום גילי העור שלי רחוק להיות ממושלם ויש עליו לא מעט סימני פיגמנטציה. הכיסוי שהתקבל מהמייקאפ היה בינוני, אבל הוא בהחלט ניתן לבניה כך שהוספתי ממנו עוד מעט באיזורים הבעייתיים יותר.

DSCF2193 DSCF2199 לפני (למעלה) ואחרי (למטה)

כמובטח, התחושה על הפנים היתה קלילה ואוורירית ולאחר מספר דקות מועט, המייקאפ התיישב יפה וכמעט שלא ניתן היה להבחין בו והמראה הכללי היה, ללא ספק, אחיד. בנוסף, הגימור של המייקאפ הינו מבריק מעט, כך שבעלות עור שומני אולי תעדפנה לפדר קצת מעליו.

לדברי החברה, המייקאפ עמיד למשך 16 שעות – זמן לא מבוטל כלל וכלל! לי, בכל אופן, לא יצא לנסות אותו למשך זמן רב כל-כך, אבל הוא בהחלט שרד עלי היטב למשך 8-10 שעות.
אגב, חשוב לציין, שהמוצר הינו היפואלרגני, עם 18SPF והוא לא נוסה על בעלי-חיים!

הגוון בו התנסיתי הינו 113. למיטב ידיעתי, את המייקאפ ניתן להשיג ב-8 גוונים שונים.

המחיר: בימים כתיקונם המייקאפ נמכר תמורת 165 ₪ (תכולה: 30 מ"ל). לרגל ההשקה, מחירו עומד על 69.90 ₪ !!!

בשורה התחתונה: אכן, גאווה ישראלית!

4 תגובות:

  1. היי שבוע טוב לך ,,,השתמשתי במיי קאפ של קרליין.....בסדרה היישנה,קרליין החליפה לסדרה חדשה ואני לא מוצאת את היישן שמספרו 204......אם תוכלי לעזור לי מה הסדרה החדשה או מה המספר החדש במקום 204 היישן דחוף דחוף.......נתנו לי מהחדש מספר 608 ואני מאוכזבת לא מתאים לי...........יפית

    השבמחק
  2. היי יפית,
    הפניתי את שאלתך לזיוית יקיר מ"קרליין" וזו תשובתה:
    "סידרת ה-200 היא סידרת קורקטיב לעור בוגר. בזמנו היה גוון 204 אך הוא יצא מהמגוון בגלל מכירות נמוכות. 204 הוא גוון מאוד כהה. מספר 608 הוא כהה באותה מידה ויש לו יתרון עמידות ל-18 שעות...".
    זיוית מוסיפה, כי בעוד שבוע לערך יצא גוון 117, כהה באותה מידה, מסדרת CARE AND GLOW, וממליצה לך לבדוק אותו.
    מקווה שעזרתי,
    שבוע טוב!

    השבמחק
  3. היי לבנת שבוע טוב....תודה לך על התגובה המהירה.אבל לצערי נתנו לי את המיי קאפ 608 והוא ממש לא מתאים לי,ואפילו לא דומה לסידרה היישנה 204.......קצת המון מאוכזבת...נראה עליי איום ונורה......איך אפשר למצוא את הסידרה היישנה.......היישן מיוחד עליי......עד שכבר מוצאים משהוא טוב לכהות עור ....מורידים מהמדף חבל........בכול אופן אנסה ואבדוק את הסדרה care and glow מודה לך על הייחס המהיר ...מחכה לתגובה

    השבמחק
  4. היי, אני מחפשת את גוון מס 112. נאמר לי בחנויות שהפסיקו לייצר את סדרת ביוגניק. האם זה נכון. ( גוונים אחרים קיימים). תודה ויום טוב.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails