יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

הלגה רקנטי מציעה יופי של ערב

היא לקחה את המקצוע שלה הכי רחוק שאפשר - למדה, השתכללה, פיצחה נוסחאות ייחודיות ורקחה מוצרים ייעודיים. וכעת, הגיע הזמן לשמוח ולהזמין את כולם להשתתף בחגיגה: הלגה רקנטי - מייסדת "שיטת הלגה", המשלבת טיפול פנימי וחיצוני בהתאמה אישית, גאה להזמין אתכם לנשף שכולו יופי וטיפוח!

הלגה רקנטי הלגה רקנטי

רקנטי, קוסמטיקאית פָּרָה-רְפוּאִית מזה 20 שנה, יסדה את המכון שלה בראשל"צ בשנת 2001 וחיש מהר הפכה לסיפור הצלחה בקנה מידה ארצי בקרב נערות, נערים, אנשים צעירים, נשים וגברים באמצע החיים ועד גיל הזהב.
היום מועסקים במכון 25 עובדים, מהם 13 מטפלות בתחומי התמחות שונים, שנבחרו בקפידה והוכשרו בשיטות הטיפול הייחודיות של הלגה. כל המטפלות עוברות בחינות מחמירות, הדרכה קפדנית, התמחות ומבחנים וכפופות לנוהלי המכון ולסטנדרטים המקצועיים הגבוהים.
שיטתה הייחודית של הלגה משלבת טיפולי יופי וטיפולים קוסמטיים לצד הדרכה לתזונה נכונה והדרכה לאורח חיים נכון - בהתאמה אישית. לכל מטופל נקבעים תוכנית ויעדים עם מטרה חסרת פשרות: תוצאות מהירות ולאורך זמן. התכנית נקבעת לאחר תחקיר מקיף על ידי יועצת טיפולים ובפיקוח רפואי, והיא כוללת את כל סוגי הטיפולים הקוסמטיים לגברים ולנשים.

הלגה

השנה, כמו בשנה שעברה, הלגה גאה להזמין את הציבור לערב שכולו יופי וטיפוח. באווירה מוסיקלית וקולינרית משחררת, יפרסו מיטות טיפולים בקומת המכון המפוארת. משתתפי האירוע יוכלו ליהנות מחוויית טיפול קוסמטי, מבית היוצר של "שיטת הלגה", להתרשם מהתכשירים ולהשתתף בהגרלת ענק.
כמו כן, ניתן יהיה לרכוש חבילות יופי במחירי מבצע ובהנחות משמעותיות (כולל כפל מבצעים).

אז תרשמו לעצמכם:
מועד האירוע: מחר - יום חמישי, 2.9.2010, 19:00
מקום האירוע: מרכז בן גוריון, דרך בן גוריון 4, ראשל"צ.
האירוע אינו כרוך בתשלום ופתוח לקהל הרחב.

תגובה 1:

  1. האמת נשמע פנטסטי, כמה חבל שלא קראתי את הפוסט לפני הארוע, בשמחה הייתי מגיעה. אין אתר להלגה? כמאפרת אני נתקלת בהרבה חוסר מקצועיות מצד קוסמטיקאיות, אני חושבת שהלגה צריכה לפרסם את עצמה יותר.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails