יום ראשון, 12 בספטמבר 2010

סקירת לוקים משבוע האופנה בניו-יורק לאביב/קיץ 2011 (חלק ב')

BCBG Max Azria
שקיפות – זה כנראה מה שעבר במוחו של מקס עזריה כשעיצב את הקולקציה. נראה, ששכבות הבד השקופות יחד עם האיפור הנקי התמזגו היטב. הגוונים האדומים, הבז'ים, הכתומים יחד עם התחרות השתלבו עם השפתיים בורוד בהיר והצלליות הבהירות של "מייבלין" שהונחו ע"י שרלוט ווילר.
ניל מודי, מעצב השיער, אמר: "המילה המתאימה לתצוגה הזו היא 'טהור', לכן השיער גם הוא נותר בתולי, מבריק ובריא".

Max Azria

Jason Wu
המעצב ג'ייסון וו שמר על הכשרון הטבעי שלו וההתנסות שלו בצבעים. את ההשראה לקולקציה הוא לקח הפעם מהאמנית הברזילאית ביאטריס מילאזס. גם צוותי היופי שליוו את הדוגמניות שלו לקחו היבטים מציוריה המופשטים והדו-מימדיים של האמנית ועיצבו תסרוקות ואיפור בהתאם.

Jason Wu Jason Wu2

Michael Angel
הרעיון של משחק בין קלאסיקה למין שלט בתצוגה זו, שהיתה רוויה בניגודים גבריים ונשיים באמצעות עניבות פרפר, חצאיות זורמות וגוונים כהים.
העיניים מבריקות בעוד שאר הפנים נשארו כמעט נקיות לגמרי, "רק קצת מסקרה, ממש מעט – כדי שזה לא יבלוט", מסבירה שרלוט ווילר (ל"מייבלין"). השיער גם הוא עוצב במראה גברי.

Michael Angel

Honor
ג'ובאנה רנדל רצתה שהדוגמניות שלה יביעו כל אחת מהן רגש אינדיבידואלי, לפיכך התבקש המאפר ג'יימס בומר (ל"נארס") ליצור מראה איפור "ללא איפור", הכולל עיניים "קרות כמו של רוח רפאים"...

honor

Costello Tagliapietra
צוות המעצבים מניו-יורק, ג'פרי קוסטלו ורוברט טגליאפיטרה יצרו לעצמם קהל מעריצים עם העיצובים הייחודיים שלהם, המשחקים עם מרקמים וצלליות. כך גם עשתה המאפרת ליסה באטלר (ל-MAC) עבור אוסף האביב שלהם לשנת 2011, ושאבה את ההשראה שלה מהשחקנית מיה פארו בתפקידה בסרט "גטסבי הגדול". כדי לחקות את העור המואר של פארו, ערבבה באטלר קרם לחות כבד יחד עם קרים קולור ומרחה את התערובת על פני הדוגמניות באמצעות מברשת גדולה, כדי ליצור הילה רכה.

Costello Tagliapietra

Ports 1961
"היו שם המון שמלות ושמלות-ערב בגווני זהב וחול עם נגיעות מתכתיות של סגול ואמרלד, כך שבחרנו להשתמש בגוונים מטאליים יפייפיים בעיניים - מאפור, דרך כתום ועד חום שוקולד. זהו מראה רענן כמו אחרי חופשה והוא גם מאוד לביש", מסבירה המאפרת ואל גרלנד (ל-MAC).
מעצב השיער הדגול אורלנדו פיטה, יחד עם הצוות שלו, יצרו מראה של "גלאם במדבר" עם תלתלים גדולים ומקסימים, בדיוק כמו לורן האטון בתמונות של פרנצ'סקו סקאבולו מסביבות אמצע שנות ה-70.

Ports 1961

Nicole Miller
בתצוגה של ניקול מילר נצפו הרבה בדי משי אווריריים וחתיכות סטאן שהדגימו נשיות יחד עם איפור ושיער בסגנון שנות ה-60. "ההשראה למראה האיפור נלקחה מדמותה של קתרין דנב בסרט "מטריות שרבורג". זהו איפור שנות ה-60 מקסים, אבל לקחנו אותו קדימה לשנות ה-90, כך שיהיה מינימלי", מסביר ג'יימס קליארדוס (ל-MAC). העיניים לקחו פוקוס רך עם נגיעות של כסף בזוויות הפנימיות של העיניים ואפור בקפל העין. הלחיים הודגשו בעדינות בקווי המיתאר והשפתיים נותרו בורוד. עור הפנים נשאר זוהר ומבריק, למרות שקליארדוס דאג לפדר את מרכזם כדי שהדוגמניות לא יבריקו בתמונות.

Nicole Miller 2

Doo.Ri
צ'אנג המעצב ביקש איפור מינימליסטי לדוגמניות שלו. האיפור של טום פישו (ל-MAC) היה מונוכרומטי אבל יחד עם זאת נראה מאוד חי עם הגימור הסטאני של עור הפנים ונגיעות החרדל במרכז השפתים והזויות הפנימיות של העיניים. שניה לפני שהדוגמניות עלו על המסלול, המאפרים הוסיפו להן נגיעה של ליפגלוס שקוף על העפעפיים כדי להחיות את המראה ולקלוט את השתקפות האור באופן שיחמיא לבגדים.
השיער נאסף לקוקו מרושל, כאילו הדוגמניות קמו כך משינת הלילה שלהן...

Doo.Ri

Lacoste
הספורטיביות היא תמיד באופנה וב"לקוסט" אוהבים מאוד להדגיש את מורשת הספורט שלהם עם אורח חיים מודרני ומעודכן לחלוטין. גם בתצוגה הזו ניכרה ההשראה מהסרט "גטסבי הגדול" ומשנות ה-80, יחד עם איפור המדגיש את עצמות הלחיים ואת השפתיים שנצבעו בגוון אדום שנרקח במיוחד עבור התצוגה ע"י המאפר ג'יימס קליאדרוס.

Lacoste

Cynthia Rowley
סינתיה ראוולי לא מפחדת לקחת סיכונים – בעונת סתיו 2010 היא הדהימה את כולם עם תוספות שיער כחולות שהוצמדו לדוגמניות שלה וכעת, היא שוב שוברת מחסומים. לדוגמניות נוספו גוונים בשיער שתאמו את גווני הבגדים (אפורים, כתומים ואדומים) וכן את הסיכות המטאליות הענקיות שהוצמדו לתסרוקת.
לגבי האיפור, כאשר נשאלה סינתיה על-ידי המאפרת ואל גרלנד (ל-MAC) מה היא רואה בדמיונה, היא מייד ענתה "רחוב קרנבי, מרי קוואנט וטוויגי". גרלנד, מצידה, השתדלה לתת לזה מראה מודרני יותר באמצעות מסקרה כבדה בריסים התחתונים וגוון נועז בשפתיים. Cynthia Rowley 1 Cynthia Rowley 2

המשך יבוא...

2 תגובות:

  1. פוסט נהדר!! כמו החלק הראשון :)
    ממש ממש אהבתי :) מגניב הרעיון של Costello Tagliapietra עם הקרם לחות :)

    השבמחק
  2. תודה רבה, מאי :)
    לגבי הרעיון - אני לא בטוחה שזה יכול להיות אפקטיבי יותר מכמה דקות על הליכה על המסלול. מעבר לזה, הפנים בטח יראו מיוזעות למדי...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails