יום שבת, 7 באוגוסט 2010

STILA – קולקציית The Color of Innovation (סתיו 2010)

1

בהשראת הטקסטורות והטרנדים שנראו על מסלולי האופנה לסתיו/חורף 2010, יצרו צוות מאפרי ה-PRO של "סטילה" את פלטת הצלליות שנקראית Backstage Eye Shadow Palette וניתן למצוא בה את כל הגוונים ההכרחיים לתקופה זו של השנה. בפלטה ניתן למצוא 6 צלליות – כולן בעלות הפורמולה זוכת הפרסים של סטילה, הניתנת לשימוש יבש או רטוב. הפלטה מושקת במהדורה מוגבלת.

2

stila-backstage-eye-shadow-palette-swatches

עוד בקולקציה:

Stila Glamoureyes Mascara – מסקרה למראה ריסים מלאכותיים, המאריכה, מעבה ומעגלת את הריסים.

3

Stila Custom Color Blush – סומק המתאים עצמו לגוון העור: הסומק הינו בעל פורמולה מיוחדת, אשר ברגע שהיא באה במגע עם חומציות העור היא מקבלת גוון אינדיבידואלי למשתמש/ת. הסומק ניתן לטשטוש בקלות והינו בעל גימור קטיפתי רך. בנוסף, הוא מטשטש קווים וקמטוטים ומעניק לעור מראה זוהר ומואר.

4

Stila Long Wear Liquid Lip Color – ליפגלוסים המתיימרים להיות עמידים ל-24 שעות (!!!). הליפגלוסים עשירים בויטמין E ושמן אבוקדו המרככים את השפתיים ומעניקים להם לחות מוגברת. בקולקציה 6 גוונים שונים.

5

stila-long-wear-liquid-lip-color-swatches

Stila Long Wear Lip Liner – עפרונות שפתיים עמידים, המחליקים בקלות על השפתיים. העפרונות בעלי פיגמנט רב המעניקים עומק לגוון ומראה משורטט אחיד. הפורמולה מועשרת בפולימרים מיוחדים המעניקים לעפרון את העמידות ובכך לא מאפשרים לו להימרח, להטשטש או לדהות. בקולקציה 4 גוונים שונים.

6

stila-long-wear-lipliner-swatches

Stila One Step Correct – פריימר מושלם לפנים, הממלא תפקידים של 3 מוצרים יחדיו: סרום, מתקן גוון ופריימר עשיר בלחות. הודות לרכיבי האנטי-אייג'ינג שהוא מכיל (נוגדי חימצון, חומצה היאלורונית, תמציות קמליה, ויטמינים C, A ו-E ועוד) הוא משפר את מראה העור, מאזן אותו ומסייע בהחלקת הקמטוטים. בנוסף, מכילה הפורמולה 3 צבעים מתקני גוון: ירוק – לתיקון ומיזעור האדמומיות בעור, לבנדר – להבהיר ולהאיר עור עמום ואפרסק – להאיר, לטשטש ולמנוע הופעת כתמי פיגמנטציה.

stila-one-step-correct

את מוצרי הקולקציה ניתן להשיג כבר בימים אלו ברשת "ספורה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails