יום שני, 23 באוגוסט 2010

LORÈAL PROFESSIONNEL מציגה מימד אחר לסתיו-חורף 2010 ומשיקה את קולקציית השיער EVEOLUTION

Venus

EVEOLUTION - קולקציית צבעי השיער לסתיו-חורף 2010 מבית לוריאל פרופסיונל - הקולקציה הראשונה של צבעי השיער החדשניים אינואה, המהווים את דור המחר ומזמינים למסע שעיקרו פגישה עתידנית בין טכנולוגיה וטבע.

בעולם שלא מפסיק להתחדש ולהשתנות, אינואה, מהווה בשורה של ממש: תוצאת צביעה מושלמת, מבחר עשיר של גוונים טהורים, עמוקים, מראה שיער אחיד ומלא ברק לכל אורך השיער מהשורש ועד קצה. הקולקציה החדשה משלבת לראשונה את צבעי השיער של אינואה המעניקים לנשים חוויה רב-חושית מענגת, תוך כבוד אבסולוטי לסיב השערה ורמת דיוק בגוון הצבע שמתקבל.

EVEOLUTION קולקציית צבעי השיער לסתיו-חורף 2010 של לוריאל פרופסיונל מאפשרת לכל אישה לבחור את המראה המועדף שלה. הגוונים של אינואה מאפשרים ליצור אינספור מראות שיער, ניגודים ושילובים, כך שכל אישה יכולה להראות ולהרגיש כפי שהיא באמת רוצה בכל יום מחדש: רכה ורומנטית, עוצמתית ובולטת, נשית ומפתה, טבעית וקלילה.

האישה של אינואה המככבת בקולקציה, שאפתנית, מעזה ללכת עם התחושות והרגשות שלה עד הסוף כמובילה עצמה לעידן חדש. כשהיא לוקחת חלק במהפכה, האישה של אינואה לא מתפשרת על איכות חיים, אלגנטיות וזוהר בכל תחומי חייה.

3 הנשים של הקולקציה:

HEMERA
אלת האור הקסומה עוטה מראה, מפזרת ניצוצות של זוהר ואור ומלאה ניגודים ואופי. חזות אסיאתית ותספורת מלוטשת כיהלום מלאת קונטרסטים, משלבת גווני בלונד חם ובלונד קר.
בלוק עתידני המתקבל בזכות עיניים מודגשות באייליינר דרמטי מדגיש מבט נוקב וחודר. HEMERA מהווה את מהות ההבדלים בין הקור לחום, השחור ללבן, הנשיות והדרמטיות, שיחד מרכיבים מראה מסתורי ומסקרן.

hemera

VENUS
אלת המים נחשפת במלוא הדרה! שיער ארוך וגולש, נופל על כתפיים נשיות ועירומות כמזכירות בתולות ים שיצאו זה עתה מהמצולות. דירוג סימטרי של גוונים חומים - נחושתיים ומהגונים מתורגמים על שיער מלא תנועה ופוני מעוגל המזכירים אלמוגי ים מהפנטים, למראה תוסס ומלא חיים.

ASTREE
קולקציה בהשראת פירמידה מצרית, המבליטה את הניגודים העמוקים ביותר שבין חום מתון לשחור דומיננטי. שני קווים שחורים מאורכים מהקודקוד ועם הקצה מביעים את הקונטרס על שיער חום ומעניקים מראה אוונרגדי יצירתי. האישה בעלת מראה מתוחכם, אך עם זאת בשל גווני השיער הטבעיים, היא יכולה לבחור להתקרב יותר ויותר למקום בו היא מרגישה הכי טבעית וחייה.

Astree

את המראות השונים ניתן להשיג במספרות מורשות של לוריאל פרופסיונל למידע, שאלות ולבירור מעצב השיער במספרה הקרובה לביתכם, טלמסר: 1-800-301-666

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails