יום שני, 16 באוגוסט 2010

LANCÔME משיקה 2 מוצרים חדשים בסדרת הטיפוח HYDRA ZEN NEUROCALM

לנקום, החלוצה בתחום הניו-קוסמטיקה, צועדת צעד נוסף ומשיקה 2 מוצרים חדשים המתווספים למשפחת הלחויות של הידרה זן נאורוקאלם: תחליב מרגיע להפגת מתחים עם מקדם הגנה SPF30 וקרם לחות להרגעה ולהפגת מתחים עם מקדם הגנה SPF15.

5

מחקרים שערכו מעבדות המחקר של לנקום, על מנת לזהות את תגובות העור המתקיימות תחת השפעות של מתח, העלו שהאדרנלין המשתחרר בגוף כאשר אנחנו במתח, מעצים את הפרשתו של אנזים המשפיע על שווי המשקל בקצב ההתחדשות של מחסום ההגנה של העור. תוצאות אלה תואמות לתוצאות המחקר שנערך באוניברסיטת קליפורניה המראה שמחסום הגנה של העור מתחדש בקצב איטי פי שלושה כאשר אנו מצויים במצב של מתח.

הודות לטכנולוגיה פורצת דרך, מעניק הידרה זן נוירוקאלם לעור לחות אינטנסיבית ומתמשכת ל-24 שעות, באמצעות קומפלקס רכיבים המכיל מיקרו-קפסולות של ליפידיור, חומצה הילארונית, גליצרין וטרי-גליצרין האחראי להענקת לחות מיידית מרוכזת הנשארת לאורך זמן.
Neurocalm - קומפלקס צמחים המסייע בהפגת מתחים והרגעת העור, מכיל ורד צרפתי, תמצית מוריגנה המגנה מפני זיהום אוויר בתוספת (Mu Dan Pi (Paeonia Sffruticosa להרגעה והפגת המתחים שבעור הפנים.
בנוסף, קומפלקס של מסנני קרינה מאוזנים משמר את האיכות והחיוניות של העור. העור מתכסה בשכבת הגנה מושלמת מפני קרני השמש המזיקות UVA ו- UVB.
התוצאה: העור מוזן ומלוחח באופן מיידי, מרגיש רך יותר, נראה חלק וזוהר יותר. העור מרגיש מוזן לאורך זמן ומוגן יותר.

את הידרה זן נאורוקאלם ניתן להשיג בשתי גרסאות: קרם ותחליב.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 298 ₪

להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails