יום שישי, 13 באוגוסט 2010

CHANEL משיקה מספר מוצרים חדשים

בחודש הבא תשיק "שאנל" מספר מוצרים חדשים ומחודשים. הראשון מביניהם והמעניין ביותר מבחינתי הינו פריימר חדש, המאגד בתוכו מספר תכונות מעולות: מעניק לחות וזוהר לעור, מכיל מקדם הגנה (20SPF) מקרני השמש המזיקות ונלחם בתופעות ההזדקנות בעור.

1281438897

הפריימר מכיל תמציות אפונה, המעניקות מראה מואר לעור עמום ודהוי. הפריימר בעל מרקם מרענן והוא הופך את המייקאפ המונח מעליו לעמיד לאורך שעות ארוכות. בנוסף, הוא מחליק קמטוטים וקווים ומצמצם נקבוביות (מכיל 75 מ"ל).

* * * 

ב-2006 השיקה שאנל את המסקרה הידועה שלה – INIMITABLE, שהביאה עמה מהפכה לשוק כמסקרה בעלת תכונות מרובות: מעניקה נפח, אורך, מעגלת ומפרידה את הריסים – כל זאת במשיחה אחת. כמובן, שהמסקרה הזו הגיעה עם מברשת מיוחדת וחדשנית שאיפשרה יישום מדוייק.
כעת, משיקה שאנל את המסקרה INIMITABLE INTENSE, המבוססת על ההצלחה של המסקרה המקורית, עם פורמולה חדשנית, טכנולוגיה מתקדמת ומברשת מיוחדת. התוצאה – מראה ריסים מודגש יותר עם אותה נוחות יישום. הריסים ארוכים יותר, עבים יותר, מסולסלים יותר אבל עדיין מופרדים האחד מהשני. המסקרה מגיעה בארבעה גוונים: שחור, חום, שחור-אדום וסגול.

3

* * *

עוד חדש משאנל: OMBRES CONTRASTE DUO – צמדי צלליות בגוונים חדשים, הרמוניים ומשלימים זה את זה. הצלליות מגיעות בשני מרקמים יחודיים הארוזים באריזת קומפקט אחת. הגוון הבהיר והזוהר מבין השניים הוא בעל מרקם קרמי-פודרתי ואפקט זוהר והוא מתאים לשימוש לבדו או בצמוד לגוון הכהה יותר בצמד. הגוון הכהה הוא בגימור מאט ומעניק לעפעף עומק ותיחום. לכל צמד מצורפים שני אפליקטורים להנחת הצלליות.

Ombres Contraste Duo


בסדרה זו ניתן למצוא 6 שילובי גוונים: Khaki-Clair (ירוק/שנהב), Taupe-Délicat (חום-אפרפר/אפרסק), Berry-Rose (שזיף/ורוד), Misty-Soft (חום-שזיף/אפור-סגלגל), Bleu-Tendre (כחול נייבי/כסף כחלחל) ו- Gris-Subtil(אפור/כסוף).

Ombres Contraste Duo 2 

כאמור, שלושת המוצרים הללו יעלו על המדפים במהלך ספטמבר 2010.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails